۱۴۷۸۶۲۰۹_۷۸۳
به گزارش تهران پرس، سرهنگ علی کنجوریان معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: ۱۳ شهریور امسال ماموران گشت کلانتری در منطقه مولوی به پسر جوانی که سوار بر موتور هوندا کلیک سفید و نارنجی بود مشکوک شدند و ماموران در عملیات پلیسی مانع حرکت پسر جوان شده و وی را متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران در بازرسی بدنی از پسر جوان ۲ گوشی سرقتی به دست آوردند و پس از انتقال متهم به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران مشخص شد که متهم برای فروش گوشی‌های سرقتی به خیابان مولوی مراجعه کرده است.

 

سرهنگ کنجوریان ادامه داد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات مطلع شدند که متهم یکی از سارقان موبایل قاپ حرفه‌ای است که از چندی قبل با افزایش پرونده‌های سرقت در شمال و شمال شرق تهران تحت تعقیب ماموران پلیس است و دوربین‌های مداربسته نیز صحنه‌های سرقت این متهم را ثبت کرده است.

 

وی با بیان اینکه متهم جوان ۲۳ ساله‌ای است و یک سابقه تصادف در پرونده اش دارد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی به دادسری ۱۲ تهران منتقل شد.


معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بیان کرد: متهم با دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و تاکنون تعداد ۱۵ تن از شاکیان پرونده شناسایی شده اند.

 

سرهنگ کنجوریان گفت: با احتمال افزایش پرونده‌های سرقت این سارق موبایل قاپ، بازپرس مشکانی از شعبه ۱۲ دادسرای ناحیه ۱۲ تهران دستور انتشار تصویر متهم را در رسانه‌ها صادر و درخواست کرد تا چنانچه افرادی هدف سرقت‌های این جوان موتورسوار قرار گرفته‌اند برای پیگیری به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران واقع درخیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۱۴۲۱
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha