Screenshot_۲۰۲۱۰۹۲۱-۱۱۳۳۲۸_Chrome
به گزارش تهران پرس، سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه حامیان و نیکوکاران نقش مهمی در موفقیت این نهاد برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به جامعه هدف تحت حمایت دارند.،گفت: کمک‌های خیّران برای توانمندی و کاهش دغدغه‌های آنها، تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین که از سال ۱۳۹۶ با حمایت مادی و معنوی از ۵ هزار و ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین با این اداره کل همکاری دارد، طی ارتباط با این نهاد ۱۰۰ میلیون تومان برای تأمین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تحت حمایت به حساب این نهاد واریز کرد.

پرپنچی، بیان کرد: در همین جهت ۵ دستگاه اکسیژن ساز و یک عدد کپسول اکسیژن برای کمک به بهبود مددجویان دارای بیماری کرونا تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت می‌توانند از طریق هماهنگی ادارات اجرایی با اداره بهداشت، درمان و امور بیمه استان تهران نسبت به دریافت امانی این دستگاه‌ها اقدام نمایند، ادامه داد: با بهبودی هر یک از بیماران این دستگاه‌ها به سایر بیماران تحت حمایت تحویل خواهد شد.

وی یادآور شد: تاکنون مددجویان تحت حمایت ادارات مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران، اسلامشهر، بهارستان، شهریار و شاهدشهر، صباشهر و فردوسیه از این دستگاه‌ها بهره مند شده اند.
کد خبر: ۱۱۳۰۲
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha