به گزارش تهران پرس، علی توکلی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس بیان کرد: این مسابقات با هدف انتقال ارزش های این دوران به نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه گروه های سنی مختلف و در رشته های متنوع فرهنگی برگزار می شود.

او «روایت ولایت» را عنوان مسابقه عکاسی ویژه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی اعلام کرد که با محوریت شهدا، گلزار شهدا، شهدای دفاع مقدس، تصاویر مناطق جنگی و عملیاتی و دیگر موضوعات مرتبط با این ایام برگزار و از آثار برتر به قید قرعه تقدیر خواهد شد.

همچنین به همین مناسبت مسابقه ای نیز در قالب دلنوشته و خاطره نویسی با تأسی از آرمان های شهدا و وقایع جنگ ویژه شهروندان ولایت مدار این منطقه تدارک دیده شده، ضمن اینکه مسابقه کتابخوانی از کتاب گردان ذوالفقار با عنوان «حکایت عاشقی» در فضای مجازی و رقابت ویژه ای نیز برای جمع آوری آثار نقاشی کودکان و نوجوانان از دفاع مقدس و اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

توکلی در ادامه به برگزاری مسابقه «هر تصویر یک پیام، هر تصویر یک خاطره» اشاره و اظهار کرد: این مسابقه با ارائه تصویر منتخب از دفاع مقدس در متن یک پوستر و ثبت نظرات شهروندان از تداعی تصویر مربوطه در چند خط اجرا می شود.

شهردار منطقه مهلت ارسال آثار را ۶ مهر اعلام و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با شرکت در رشته مورد نظر، اثرات خود را به سراهای محلات منطقه تحویل و از جوایز آن ها به قید قرعه بهره مند شوند.

کد خبر: ۱۱۲۶۳
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha