تصادف+موتورسوار
به گزارش تهران پرس؛ سرهنگ "احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده بزرگراه صیاد شیرازی خبر داد و گفت: در این رابطه ترک نشین فوت و راکب موتورسیکلت مصدوم شد.

وی ادامه داد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ساعت ۰۱:۲۰ امداد امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در محدوده بزرگراه صیاد شیرازی مسیرجنوب به شمال درمقطع خواجه عبدالله به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد. تیم کارشناسی منطقه ۲۴ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ادامه داد : پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده ، پس از آنکه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل نماید واژگون شده و به شدت با زمین برخورد می کند که این واژگونی باعث فوت دردم ترک نشین مونث به علت شدت جراحات وارده و مصدوم شدن خود راکب موتورسیکلت در محل حادثه شده است.

مومنی از موتورسواران خواست:درحین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنندو تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری کند جدا خودداری کنند.: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ساعت ۰۱:۲۰ بامداد امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در محدوده بزرگراه صیاد شیرازی مسیرجنوب به شمال درمقطع خواجه عبدالله به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد.

وی گفت : تیم کارشناسی منطقه ۲۴ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند. پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده ، پس از آنکه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل نماید واژگون شده و به شدت با زمین برخورد می کند که این واژگونی باعث فوت دردم ترک نشین مونث به علت شدت جراحات وارده و مصدوم شدن خود راکب موتورسیکلت در محل حادثه شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۱۶۴
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha