کالای قاچاق
به گزارش تهران پرس؛ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳۰ میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق و تقلبی در جنوب تهران خبر داد و گفت: در پی بازرسی از انبارهای کالا در محدوده خیابان "هرندی"، ماموران این پلیس موفق شدند یک انبار دپوی مواد غذایی قاچاق را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه نشان از این داشت که مالک انبار مقادیر فراوانی از مواد غذایی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی را در این مکان جمع آوری کرده است . ولی در بررسی های بیشتر مشخص شد تعدادی از روغن های موجود در انبار تقلبی بوده و مالک انبار ، روغن های معمولی را پس از بسته بندی به نام شرکت های برند خارجی به بازار مصرف عرضه می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به هماهنگی های قضائی و دستگیری یک متهم در این رابطه اشاره کرد و ابراز داشت: در این عملیات ۱۳ هزار و ۹۶۸ عدد نوشیدنی، ۲ هزار لیتر روغن زیتون، ۲۶ هزار و ۵۰۰ عدد نسکافه، ۴ هزار و ۱۷۶ عدد بیسکویت ، ۱۸۰ کیلو کره بادام زمینی، ۲۲۵ عدد اسپری روغن زیتون ، ۱۰۰کیلو غذای حیوانات فاقد مجوزهای قانونی به همراه ۲۰ هزار و ۷۵ لیتر روغن تقلبی به همراه بطری های خالی کشف شد. کارشناسان ارزش ریالی این اموال را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند و کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان سازمان جمع آوری اموال تملیکی قرار گرفت و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۱۶۳
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha