حادثه
به گزارش تهران پرس؛ فاتب سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت : صبح امروز و در ساعت ۰۷:۴۵ یکفقره نشست آسفالت در محدوده خیابان احسان تقاطع سیزدهم در منطقه خاک سفید روی می دهد. کامیونتی نیز که در این محدوده در حال تردد بوده از سمت چرخ جلو به داخل این فرورفتگی افتاده که در این حادثه کامیونت باعث شکستگی لوله آب اصلی می گردد که این مورد به حوادث قبلی اضافه می شود.

وی افزود : نشست آسفالت ، افتادن کامیونت به داخل این فرونشست و ترکیدن لوله آب اصلی را در نظر بگیرید که باعث تشدید ترافیک صبحگاهی در این محدوده شد. این حادثه در ابتدا باعث ایجاد بار ترافیکی بدلیل تغیر مسیر خودروها در این محدوده گردید ولی با اعمال محدودیت به سمت شرق و اختصاص مسیر جایگزین ترافیک و تردد ها کنترل گردید

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: به‌دلیل اهمیت موضوع و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، بلافاصله عوامل راهور منطقه ۴ پلیس راهور فاتب و به موقع در محل حاضر بودند و نسبت به ایمن سازی محدوده و روان سازی ترافیک اقدام کردند، از رانندگان خواست می کنم تا حین مواجه با اینگونه حوادث به تماشا نایستند و به هشدارهای پلیس مستقر در محل دقت کرده و از محل عبور نمایند تا تیمهای امدادی بتوانند به موقع در محل حضور یافته اقدامات ایمنی خود را صورت دهند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۱۱۴۸
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha