۳۸۵۵۸۳۳
به گزارش تهران پرس؛ مهدی اقراریان با اشاره بر عملکرد دوره پنجم مدیریت شهری گفت: در مجموع نمی‌توان به شورای شهر دوره پنجم نمره قبولی داد چراکه در تمامی حوزه‌ها ازجمله حوزه‌های خدمات شهری، فرهنگی_ اجتماعی، پروژه‌های عمرانی، ساخت و ساز و نگهداشت سازه‌هایی که در ادوار گذشته به عنوان سرمایه شهر محسوب می‌شد، موفق نبودند.

وی افزود: این موارد در گزارش‌های معاونین دوره گذشته شهرداری نیز مشهود بود و به ویژه در گزارش‌های آقای جوادی یگانه معاون سابق فرهنگی _ اجتماعی شهرداری به صورت شفاف مطرح شد.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر با بیان اینکه متأسفانه شهرداری تهران دچار چالش‌های سیستمی است و فرآیندهای تصمیم‌گیری در آن به درستی رعایت نشده است عنوان کرد: ما باید با یک نگاه جدید در عرصه حکمرانی و مدیریت شهری یک بازنگری در ساختارها و روابط بین ساختاری شهرداری ایجاد کنیم.

اقراریان خاطرنشان کرد: گردش کار در شهرداری تهران معیوب است و این هندسه نیازمند به بازنگری است. امیدواریم که شهردار تهران اصلاحات ساختاری را با هماهنگی شورا در دستورکار خود قرار دهد.

وی با اشاره بر لزوم توجه به انتصاب افراد متخصص در شهرداری اظهار داشت: همان گونه که در موارد قبلی تذکر داده شد، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های شهرداری منابع انسانی شهرداری است که شامل افراد خدوم و متخصص است. به همین منظور لازم است تا در انتصابات پیش روی شهرداری به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

عضو شورای شهر پایتخت با بیان اینکه هماهنگی و همکاری شهرداری تهران با شورا می‌تواند باعث موفقیت این دوره مدیریت شهری شود، عنوان کرد: یکی از آسیب‌های دوره پنجم عدم هماهنگی بین شورای شهر و شهرداران بود و همچنین عدم انسجام و هماهنگی اعضای درون شورا که منجر به تغییر و تحولات متعدد در شهرداران شد. امیدوارم که ما با عملکرد مناسب آقای زاکانی دچار این گونه مشکلات نشویم.
کد خبر: ۱۱۱۱۴
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha