۱۴۷۲۹۳۰۰_۹۱۴
به گزارش تهران پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته میزبان جلسه کمیته پیگیری‌های مربوط به پرونده شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در محل وزارت امور خارجه بود.

 


بر این اساس در این جلسه که با حضور نماینده خانواده مکرم شهید سلیمانی و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط قضائی، سیاسی، امنیتی، حقوقی و نظامی برگزار شد، مدعوین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص پیگیری این پرونده پرداختند و ضمن بیان گزارش از عملکرد دستگاه متبوع خود، آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در موضوع مورد نظر و ابعاد و آثار مختلف مسئله را بیان کردند.


 


امیرعبداللهیان ضمن تأکید بر لزوم پیشبرد اقدامات در حال اجرا، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره‌ی سردار شهید سپهبد سلیمانی، قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم و همچنین نقش مقامات و دولت آمریکا در ارتکاب جنایت نابخشودنی ترور سردار سلیمانی، اعلام کرد: تداوم پیگیری این پرونده و به عدالت سپردن تروریست‌های دولتی جزو سیاست‌های قطعی است.


 


امیرعبداللهیان تاکید کرد: وزارت امور خارجه با عزمی قاطع به وظیفه‌ی ذاتی خود در پیگیری حقوقی، سیاسی و بین‌المللی این موضوع عمل خواهد کرد.


 

 


انتهای پیام/الف

کد خبر: ۱۱۰۴۳
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha