۲۰۲۱۰۹۱۵_۱۹۰۵۵۸
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز در رزمایش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت، مدافع امنیت و همه شهیدان به ویژه سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: لحظه ورود به این میدان پر از روحیه ایثار و فداکاری، چندین موضوع به ذهنم خطور کرد‌. آرایش این میدان من را به یاد آرایش میدان صبحگاه دو کوهه انداخت. امروز به حضور خواهران و برادران در این میدان، عزیزان ما در اورژانس، هلال احمر، شهرداری افتخار می کنیم.

 

وی گفت: امروز به شهدا اعلام می‌کنیم که مردم برای دفاع در تمامی عرصه‌ها از جمله امنیت و سلامت و... حاضر می‌شوند و از کشور دفاع می‌کنند. اولین رزمایش حیات بخش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی سه هفته گذشته برگزار و مقرر شد ۱۱۰ رزمایش برگزار کنیم که امروز شاهد برگزاری نودوهشتمین رزمایش حیات بخش هستیم.

 

سردار حسن‌زاده گفت: در اولین رزمایش حیات بخش ۱۳ مشکل از جمله خستگی بیش از اندازه کادر درمان، کمبود دارو، رکورد ثبت آمار ابتلای روزانه و... مطرح بود که برای هر یک از این مشکلات راهکارهایی وجود داشت اما یک راهکار جامعی را (یعنی اجرای طرح شهید سلیمانی) در نظر گرفتیم و در آن زمان اعلام کردیم که با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، مشکلات مطرح برطرف خواهد شد و الحمدلله امروز شاهد کاهش مشکلات هستیم.

 

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ عنوان کرد: الحمدلله امروز شاهد اخبار خوبی در زمینه تزریق واکسن و کاهش ابتلا در تهران بزرگ هستیم و رکوردهای افتخارآمیز یکی پس از دیگری شکسته می شود. امروز رکورد کاهش مبتلایان روزانه ویروس کرونا به زیر ۲۰ هزار نفر و رکورد تزریق واکسن کرونا در تهران بزرگ شکسته می‌شود.

 

سردار حسن زاده بیان کرد: امروز به بزرگترین مولفه ها از جمله روحیه جهادی، اعتقاد جمعی و مردم محوری افتخار میکنیم. با ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی شاهد رکوردهای بهتر به ویژه در تهران بزرگ خواهیم بود و تا زمانی که امورات شهر به حالت عادی و روزهای پیش از کرونا برگردد، اجرای طرح شهید سلیمانی نیز ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام /
کد خبر: ۱۱۰۸۳
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha