۶۹۶۰۹۴۷_۵۹۴
به گزارش تهران پرس، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی از مراحل ساخت نهایی کارخانه تولید انبوه واکسن فخرا بازدید کرد.

وی با بیان اینکه روند تولید واکسن فخرا با موفقیت فاز ۱ و ۲ کارآزمایی بالینی را پشت سر گذاشت، تصریح کرد: با کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واکسن فخرا فاز ۳ کارآزمایی بالینی خود را آغاز کرده و مجوز مصرف اضطراری و عمومی را کسب نموده است و طی روزهای آینده در سبد واکسیناسیون عمومی قرار می گیرد.

وزیر دفاع ادامه داد: همزمان ساخت و آماده سازی کارخانه تولید واکسن فخرا که توسط متخصصان صنعت دفاعی آغاز شده است به مراحل پایانی خود رسیده و امیدواریم در آینده نزدیک برای تولید انبوه واکسن به بهره برداری کامل برسد.

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه در حال حاضر امکان تولید ۱ میلیون دز واکسن فخرا به صورت ماهانه در مجموعه وزارت دفاع وجود دارد گفت: با نهایی شدن زیر ساخت های لازم در آذر ماه سال جاری می توانیم میزان تولید را به چند برابر افزایش دهیم.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: ان شاءالله تزریق اضطراری این واکسن طی روزهای آینده برای مردم عزیز کشورمان مهیا شده و امیدواریم در راستای خواست مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و رئیس جمهور محترم و مردم عزیز کشورمان در راستای تولید و تزریق واکسن کرونا، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۳
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha