۱۴۰۰۰۶۰۹۰۰۰۲۷۳_Test_PhotoO


به گزارش تهران پرس، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (سه‌شنبه ۱۶ شهریور) بعد از حضور در یکی از کمیسیون‌های مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ما بعد از شیوع کرونا مسئله آموزش در کشور بود. این در حالی است که کرونا به نظام آموزشی صدمه زیادی وارد کرده است.

 

وی افزود: بایستی هرچه سریع‌تر آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شود این در حالی است که مقادیر زیادی واکسن وارد کشور شده و آمادگی تزریق واکسن به دانشجویان و خانواده‌های آنان را داریم این در حالی است که واکسن تأثیر بسیار بالایی در مقابله با ویروس کرونا دارد.


 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد:‌از روز گذشته تزریق واکسن در دانشگاه‌های وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم پزشکی به دانشجویان آغاز شده است هرچند که عمده اساتید تاکنون واکسن زده‌اند.


 

عین‌اللهی گفت: در اواسط مهر آمادگی بازگشایی دانشگاه‌ها را به ویژه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی داریم اما کلاس‌هایی که تعداد دانشجویان آن زیاد است را می‌توان با استفاده روش ترکیبی بازگشایی کرد. به طوری که تعدادی از دانشجویان در کلاس‌ها حضور پیدا کرده و تعدادی هم آموزش مجازی فرا گیرند. همچنین کلاس‌های کارگاهی و آموزش عملی هم در شرایط جدید می‌تواند آغاز شود.


 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان عنوان کرد:‌ با افزایش واکسیناسیون در کشور امیدوارم که این منجر به عدم موج‌های بعدی کرونا شود.


 

انتهای پیام/الف

کد خبر: ۱۰۷۱۹
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha