۱۸۷۹۱۱۵
به گزارش تهران پرس، قیمت سکه، طلا و ارز امروز دوشنبه نسبت به دیروز روند کاهشی در پیش گرفت. قیمت سکه طرح جدید هم‌اکنون (در لحظه نگارش این خبر) در حال نزول است و احتمالا کانال ۱۲ میلیون تومان را از دست بدهد؛ نرخ دلار هم به عنوان شاخص بازار ارز در بازار آزاد به کانال ۲۶ هزار تومان عقب نشینی کرد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون در بازار تهران در محدود ۱۲ میلیون و ۱۱ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که کاهش ۸۷ هزار تومانی را ثبت کرد، اما قیمت سکه طرح قدیم با ۵۳ هزار تومان رشد به ۱۱ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه امروز نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان افت داشت و ۶ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۳۰ هزار تومان کاهش، ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۳۰۵ هزار تومان است.

قیمت هر انس طلا امروز در بازارهای جهانی و در نخستین روز کاری هفته میلادی پس از جهش روز جمعه گذشته، روند کاهشی داشت و هم‌اکنون با افت ۴ دلار و ۲۶ سنتی، حدود به ۱۸۲۳ دلار و ۴۶ سنت به فروش می‌رود.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران حدود ۶ تومان کاهش قیمت داشت و یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم با افت ۸ هزار تومانی، یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان فروخته شد.

نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز با ۹۸ تومان کاهش و از دست دادن کانال ۲۷ هزار تومان، به ۲۶ هزار و ۹۷۰ تومان رسید. هر یورو هم ۵۸ تومان افزایش یافت به قیمت ۳۱ هزار و ۶۷۵ تومان به فروش رفت.

صرافی‌های بانکی هم در روز جاری هر دلار آمریکا را با کاهش ۶۱ تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۶ هزار و ۶۸۶ تومان فروختند و ۲۶ هزار و ۱۵۸ تومان می‌خریدند. هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها برای فروش ۳۱ هزار و ۳۵۸ تومان بود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۰۶۶۰
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha