۳۸۶۱۴۹۰
به گزارش تهران پرس، صبح امروز جمعه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وارد سراب زادگاهش شد.

بازدید از مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی امام خمینی (ره)، بازدید از بیمارستان سراب، بررسی آخرین وضعیت کرونا و روند واکسیناسیون از مهمترین برنامه‌های بهرام عین‌اللهی در شهرستان سراب بود.

وی بعد از سراب به تبریز سفر کرد و از مرکز واکسیناسیون خوابگاه گلستان تبریز و مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون خوابگاه گلستان تبریز گفت: روند واکسیناسیون از هفته آینده با افزایش ورود واکسن به کشور و همچنین با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون سرعت می‌گیرد.

بهرام عین اللهی با اشاره به اینکه کمبود واکسنی برای تأمین نیاز گروه‌های هدف نداریم، ادامه داد: دولت برای واردات واکسن جدیت لازم را دارد تا میزان فوتی‌های کرونایی به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه برای مهار موج ششم باید بخش زیادی از مردم تا آبان ماه واکسینه شوند، افزود: تا آخر هفته آینده ۱۹ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: تا پایان ماه‌جاری ۴۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور خواهد شد و سرعت واکسیناسیون افزایش خواهد یافت.

عین اللهی امروز عصر در ادامه برنامه سفری خود از بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر بازدید می‌کند و دیدار با امام جمعه تبریز و نشست با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وی به تبریز و آذربایجان شرقی است.
کد خبر: ۱۰۵۲۴
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha