۱۶۸۹۷۲۴۸۶
به گزارش تهران پرس، سید ابوالفضل پرپنچی اظهار کرد: طرح مذکور از عید غدیر در سطح استان تهران آغاز شد و تا به امروز ۱۷۵ آشپزخانه در این اقدام خیرخواهانه مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان با همکاری خیران، گروههای جهادی و بسیج انجام‌ شده است، افزود: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷۵میلیارد تومان به این امر خیرخواهانه اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه پس از اعلام اجرای طرح اطعام نیازمندان ۹۳ میلیارد تومان کمک های خیرخواهانه جمع آوری شده است، خاطر نشان کرد: همچنین در توزیع بسته های احسان حسینی نیز تا به امروز ۱۰۸ هزار بسته غذایی به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد تومان میان نیازمندان استان تهران توزیع شده است.

پرپنچی در بخش دیگری از سخنانش گفت که ۸۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تهران از خدمات این نهاد استانی شامل اجاره مسکن، درمانی و تحصیلی(دانش آموزی و دانشجویی) بهره مند هستند.

وی به برگزاری جشن عاطفه همزمان با بازگشایی سال تحصیلی جدید نیز اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه های دیگر ما تامین اقلام مورد نیاز دانش آموزان شامل لوازم التحریر، تبلت، کیف، کفش و لباس بوده که در این راستا اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: کمیته امداد خدمات مختلفی را از کلاس های جبرانی تا حمایت از نخبگان و استعداد های درخشان برای دانش آموزان دختر و پسر در نظر گرفته است که در صدد هستیم تا در طرح مدارس همدل نیز دانش آموزان مستعد از خدمات تحصیلی مدارس غیر دولتی و هیات امنایی بهره مند شوند.

پرپنچی اضافه کرد: با پیگیری کمیته امداد استان تهران در مهر ۱۳۹۹نیز ۲۰۰مدرسه استان ۶۶۰دانش آموز مستعد این نهاد را مورد پذیرش رایگان قرار دادند و امیدواریم در سال تحصیلی جدید بتوانیم دانش آموزان بیشتری را در این مراکز آموزشی مورد پذیرش رایگان قرار دهیم.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: هم اینک کمیته امداد بیش از ۲۵هزار دانش آموز و دانشجو(کاردانی تا دکتری) در سطح استان را تحت کمک های حمایتی خود دارد.

پرپنچی همچنین با بیان اینکه‌ سه هزار دانش آموز نیازمند به تبلت برای ادامه تحصیل مجازی در استان تهران مورد شناسایی قرار گرفته اند، اضافه کرد: از این تعداد بیش از ۲هزار تبلت تهیه و بقیه نیز از طریق حامیان و خیران مورد مساعدت قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۰۵۲۱
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha