Untitledsdfsdfdsf
به گزارش تهران پرس، عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در پردیس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا و شهدای دولت بالاخص شهیدان رجایی باهنر اظهار داشت: شهر پردیس با ۲۸ پروژه و اعتباری بالغ بر ۵۷۴ میلیارد تومان یکی از مهمترین شهرستان‌های ما در سطح استان از جهت بهره برداری پروژه‌های عمرانی بود.

چراغعلی افزود :۷ هزار میلیارد تومان با ۴۲۱ پروژه در سطح استان تهران طی هفته دولت بهره برداری شد که انشا الله با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها در بحث اشتغال و آغاز پروژه‌هایی که در ادامه آن داشته باشیم فصل جدید از اقدامات عمرانی داشته باشیم.

وی بیان داشت: حدوداً بالغ بر ۵ هزار اشتغال مستقیم و چیزی چند برابر هم اشتغال غیر مستقیم از محل این پروژه‌ها در هفته دولت ایجاد شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: امیدوار هستیم در شهرستان پردیس با تحولی که در بودجه‌های عمرانی شهرداری بوده اخبار خوبی را در سال جاری انشاالله برای مردم این شهر در خصوص گسترش و تعدد بیشتر پروژه‌های عمرانی و خدماتی داشته باشیم.

چراغعلی در خصوص مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عمرانی در استان تهران بیان داشت: اگر مشارکت مردم نبود این حجم از پروژه‌ها به سرانجام نمی‌رسید و از این ۷ هزار میلیارد تومان هم بیش از ۵۰ درصد آن مشارکت خود مردم در بخش خصوصی و بانک‌ها بوده است که برای رونق استان کمک کردند.

وی با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفته شده است اظهار داشت: پیش بینی می‌شود که در شهر پردیس و سایر شهرستان‌های استان تهران مشارکت مردم را بیش از گذشته داشته باشیم و با مانع زدایی هایی که انجام می‌شود زمینه اشتغال را با فعالیت‌های عمرانی بیشتر برای مردم فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۹۴
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha