تصفیه خانه جنوب تهران
به گزارش تهران پرس، روز شنبه "مرتضی احتشامی" به ظرفیت ۵۲۵ هزار نفری تعریف شده در هر واحد این تصفیه خانه اشاره و اضافه کرد: خرید و نصب چهار دستگاه بلوئر واحدهای پنج و شش تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب، و بومی‌سازی بخشی از قطعات یدکی پمپ‌های آلمانی (استاتور پمپ) از طریق تامین‌کنندگان ایرانی از جمله اقدامات سه ماهه نخست امسال بود.

وی به افزایش ۱۳ درصدی ظرفیت تصفیه فاضلاب و پساب تولیدی تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران اشاره کرد و اظهار داشت: با اتمام تعمیرات در چهار ماه نخست امسال در واحدهای یک تا چهار تصفیه‌خانه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ظرفیت تولید پساب این تصفیه‌خانه افزایش یافت.

احتشامی با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران، به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه های فاضلاب کشور رتبه بندی شده است، افزود: در چهارماه نخست سال گذشته طرفیت این مرکز ۳۷۱ هزار مترمکعب بود، اما در مدت مشابه سال جاری ظرفیت تولید پساب این تصفیه‌خانه به ۴۱۹ هزار مترمکعب رسیده است.

معاون بهره‌برداری شرکت فاضلاب تهران با بیان اینکه در یک سال گذشته با وجود شرایط تحریم و بی‌ثباتی نرخ ارز، قطعات، تجهیزات و پلیمر مصرفی را تامین کردیم، اضافه کرد: در همین چارچوب تصفیه‌خانه‌های محلی نیز به سامانه پایش لحظه‌ای کیفیت پساب خروجی مجهز شده‌است.
کد خبر: ۱۰۰۶۱
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha