N82019653-70623762
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگی که با استفاده از یک دستگاه خودروی باری قصد داشت ۵۱کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را وارد تهران کند، خبرداد.

به گفته وی، در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه هشتم این پلیس دریافتند یکی از سوداگران سابقه دار پایتخت به تازگی مقادیر قابل توجه ای تریاک تهیه و با استفاده از یکدستگاه کامیون اقدام به انتقال آن به تهران بزرگ را دارد.

حسنوند خاطرنشان کرد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم و گشت زنی های هدفمند ماموران در سطح محورهای مواصلاتی پایتخت در نهایت ماموران متهم اصلی پرونده که در حال تردد در یکی از محور های مواصلاتی بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه خودروی وی را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از دستگیری متهم، ماموران اقدام به بازرسی از خودرو کردند که در خلال مقدار ۵۱کیلو و ۷۲۰گرم تریاک که به صورت کاملاً حرفه ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان اظهار کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۹۶۹
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha