داروی قاچاق
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیری داروی قاچاق در محدوده مزرداران، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره اطلاعات این پلیس با تکمیل رصدهای اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد وی را تحت کنترل در بیاورند، افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که محل اعلام یک ساختمان مسکونی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اضافه کرد: با هماهنگی های قضائی به همراه عوامل سازمان تعزیرات و نمایندگان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید و در بازرسی از انبار و واحد مسکونی متهم، ۷۱۳ هزار و ۲۶۴ عدد انواع قرص و داروهای قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

وی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به مقر این پلیس انتقال یافت و کلیه داروهای کشف شده در اختیار نمایندگان سازمان های مربوط قرار گرفت.

این مقام انتظامی با تاکید بر مبارزه جدی با توزیع کنندگان داروهای قاچاق و غیرمجاز، خاطر نشان کرد: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان غیرمجاز مقابله می کند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۹۶۷
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha