photo_2021-08-14_21-51-41
به گزارش خبرنگار تهران پرس، رزمایش بزرگ قرارگاه پدافند زیستی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حامد خداوردی، مسئولین قرار گاه زیستی شهید داود جوانمرد ، شهرداری منطقه ۱۱ خانم رمزی مسئول سرای محله قلمستان و جمعی از فعالین عرصه سلامت برگزار شد.

 

در این جلسه حامد خداوردی، منطقه ۱۱ را بعنوان یکی از موفق ترین الگوهای طرح پدافند زیستی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد و با اشاره به پیچیدگی های اجرای طرح سلیمانی در این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی گسترده و جمعیت ساکن در آن، گفت: اقدامات صورت گرفته در این طرح و موفقیت های چشمگیر آن در تحقق اهداف از پیش تعیین شده این طرح بسیار کارآمد و ستودنی است.

 

در این طرح پایگاه های بسیج به تعداد ۱۰۰نفر بسیجی در قالب تیم های حفاظتی و غربالگری خانه به خانه و بیش از۳۰ نفر در قالب ۳ تیم مراقبتی در پایگاه های سلامت و سراهای محلات مستقر هستند و تاکنون در دو سرای محله این طرح اجرا شده است.

 

توزیع بروشور آموزشی با موضوع کرونا، توزیع مواد ضدعفونی کننده، توزیع بسته معیشتی، معرفی نفرات جهت آموزش برای کمک به واکسیناسیون و شناسایی خانواده های محروم که درگیر کرونا هستند توسط رده های تابعه از دیگر راهبردهای این طرح است.






 

خبرنگار و عکاس: آقای سید محسن میر حسینی موسوی
کد خبر: ۹۹۰۱
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha