۷۰۱۲ab1e-a956-4699-984e-a61418e74f5d
به گزارش خبرنگار تهران پرس،خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۲ ، پس از ارزیابی عملکرد در پویش های مهربانی " نان متبرک رضوی" ، " سفره ای به وسعت ایران" ، " تعمیر منازل محرومین" ، دهه کرامت و ولایت به عنوان یکی از هشت کانون برتر در سطح استان تهران انتخاب شدند.

علیرضاجانه، سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران با اعطای لوح تقدیر به مصطفی خوش صحبتان به نماینگی از سردار سان کهن رابط کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۲ از عملکرد خادمیاران این منطقه درخدمت رسانی به مستمندان ، محرومان ونیازمندان قدردانی نمودند.

متن لوح تقدیر صادره از سوی سرپرست کانون خدمت رضوی استان تهران بدین شرح است:

جناب آقای علیرضا سان کهن، رابط محترم منطقه ۱۲

با توجه به ارزیابی به عمل آمده از عملکرد کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ در پویش مهربانی۳ (نان متبرک رضوی) ، پویش مهربانی ۴(سفره ای به وسعت ایران)، پویش تعمیر منازل محرومین، دهه کرامت و دهه ولایت و کسب امتیاز بالا نسبت به سایر مناطق و شهرستان ها و انتخاب به عنوان هشت کانون خدمت رضوی برتر استان تهران، نشان از توجه و اهتمام جنابعالی به خدمت رسانی و انجام وظیفه به مستمندان و نیازمندان می باشد.

لذا بر خود وظیفه دانستم، مصداق حدیث شریف از امام رضا علیه السلام که فرمودند: " مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ " از شما برادر ارزشی و تمامی خادمیاران و مسئولین محترم کانون ها و اعضای ستادی آن منطقه تقدیر و تشکر نمایم.

امید است در ادامه فعالیت، ضمن رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی در انجام مأموریت و خدمت رسانی نیازمندان در قالب خادمیاری آستان امام رئوف و مهربانی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام همچون گذشته منشاء خیر و برکت باشید انشاءالله ؛

علیرضاجانه/ سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران
کد خبر: ۹۸۵۳
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha