Screenshot_۲۰۲۱۰۸۱۲-۱۴۳۱۴۳_WhatsApp
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس؛ سردار محمد حسین حمیدی ضمن تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن ایام محرم گفت: با توجه به آغاز ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) یاران باوفایش و آغاز مراسمات سوگواری آنحضرت ، بمنظور ایمنی تردد شهروندان و عزادران حسینی طرح محدودیت تردد کامیون ها بر همین اساس اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: عبور و مرور انواع کامیون‌ها در سطح شهر که تا پیش از این در طول روز ممنوع بود همچنان به قوت خود باقی است و ادامه دارد.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن ساعات تردد که قبل از شروع ماه محرم از ساعت ۲۲:۰ الی ۰۵:۰۰ صبح بود در دهه اول محرم ، به ساعت ۲۴:۰۰ الی ۰۶:۳۰ صبح تغیر پیدا کرده است و رانندگان کامیون ها می بایست با توجه به ساعات جدید اقدام به تردد کند.

این مقام مسئول گفت: این محدودیت با توجه به تردد عزادارن حسینی و ادامه مراسمات آیینی محرم تصویب و مقرر گردیده است که از تردد کامیون ها در غیر این ساعات در شهر تهران جلوگیری بعمل آید.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: برهمین اساس پلیس راهور تهران بزرگ موظف شده است در ایام ذکر شده از ورود این خودروهای سنگین به شهر و تردد آنها جلوگیری کند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۸۳۵
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha