۲۰۲۰۰۵۱۰۷۵۷۴۵۱۵۰۳۶
 

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس درباره ویژگی های علیرضا زاکانی برای تصدی شهرداری تهران عنوان کرد: آقای زاکانی با توجه به سوابق کاری خود از جمله انجام کارهای تشکیلاتی، شبکه سازی و امور پژوهشی، سامان دهی نیروهای انقلاب، فسادستیزی و مبارزه با انحرافات و فسادهای موجود در دستگاه های اجرایی و امور مردم، گزینه مناسبی برای شهرداری تهران است.

 

نماینده مردم تهران تاکید کرد: آقای زاکانی با قدرت سازمان دهی و شبکه سازی و تجربه خوبی که در حوزه فنی و تخصصی در مرکز پژوهش ها به دست آورده است، قطعا می‌تواند مطالبات مردم و شورای شهر را در مدیریت شهری برآورده کند.

 

شاکری تصریح کرد: رویکرد آقای زاکانی، شفافیت در فعالیت ها و اقدامات علی الخصوص در خصوص قراردادهای مالی و مبارزه با کاستی ها و انحرافات و فسادهای ایجاد شده در بدنه شهرداری است. از همین رو ایشان می تواند در عملی کردن این موضوع موفق باشد.

 

نماینده مردم تهران با اشاره به توانمندی های علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران بیان کرد: قطعا یکی از کارهایی که شهردار جدید تهران باید انجام دهد، چینش سازمان شهرداری؛ علی الخصوص معاونان کلیدی مانند مسئول امور مناطق، معاونان حوزه های ماموریتی و شهرداران مناطق است.

 

شاکری ادامه داد: آقای زاکانی به هر میزان بتواند از افراد مورد اطمینان و جبهه انقلاب که ریشه در مدیریت شهری دارند، انتخاب کند، توان و امید را در بدنه شهرداری به وجود می آورد.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم آقای زاکانی انتظاراتی را که نسبت به شهرداری تهران وجود دارد، محقق کند و رخوت چهارساله ای که در شهر تهران رخ داده را به وضعیت مطلوب تغییر دهد.

 

شاکری با اشاره به همکاری نمایندگان تهران با شورای شهر پنجم و شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: این دوره که الحمدلله هم شورای شهر و هم شهردار از جبهه انقلاب انتخاب شده اند، حمایت، همراهی و کمک بی شائبه مجلس به ویژه مجمع نمایندگان تهران بیشتر خواهد شد.

 

نماینده مردم تهران در ادامه عنوان کرد: ان شاءالله اولین نشست را هرچه زودتر با شهردار جدید تهران و مجمع نمایندگان تهران برگزار خواهیم کرد تا هم اندیشی ها و همکاری هایی که باید در جهت بهبود زندگی مردم تهران صورت گیرد، جمع بندی و نهایی کنیم.

 

شاکری در پایان با بیان اینکه روند انتخاب شهردار تهران روند قابل تقدیری بود، یادآور شد: پروسه انتخاب شهردار تهران که از بین ۴۱ گزینه، نهایتا به سه نفر و پس از آن به رقابت بین دو نفر انجامید، نشان داد که این گزینه‌ها قابلیت های شهردار شدن را دارند و می توانند موضوعات مورد نظر شورای شهر را در برنامه های خود اجرایی کنند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۷۵۷
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha