unnamed
به گزارش خبرنگار تهران پرس، به مناسبت روز مباهله و تکریم خانواده در چهارشنبه های امام رضایی این هفته مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ به همت کانون ایثار و شهادت آستان قدس رضوی منطقه ۱۲ طی مراسمی از خانواده شهید مدافع حرم سید محمدجعفر حسینی تجلیل بعمل آمد.

در این دیدار ضمن ادای احترام به خاک پاک شهیدان خصوصا شهید این بیت معظم، صلوات خاصه حضرت امام رضا (علیه السلام) قرائت شد و با پرچم حرم مطهر عتبه علوی و عتبه مقدسه حسینی و رضوی فضای منزل ایشان متبرک و نورانی تر از گذشته گردید، همچنین با تابلو فرش متبرک حرم مطهر رضوی، گلاب و نبات و نمک رضوی از این خانواده محترم تقدیر بعمل آمد .

در این مراسم که مسئول کانون ایثار و شهادت و جانشین منطقه با تعدادی از خادمیاران در منزل شهید حضور پیدا کرده بودند، از مقام شامخ شهیدان تجلیل بعمل آمد.

شهید مدافع حرم سید محمد جعفر حسینی با نام جهادی «ابوزینب» از فرماندهان لشکر فاطمیون در سال ۱۳۹۶ در اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد و دو سال‌ را با درد و رنج ناشی از مجروحیت سپری کرد تا سرانجام در سن ۳۵ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گردید، از این شهید والامقام دو فرزند به یادگار مانده است.

این کار خداپسندانه توسط خیرین محترم و خادمیاران رضوی منطقه ۱۲ ارائه شده است.

 







کد خبر: ۹۶۸۵
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :