۱۴۴۵۷۴۶۱_۱۳۰
به گزارش تهران پرس، امیر سرتیپ محمدحسن باقری رئیس اداره آموزش دفاعی و امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح  صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح و تقدیر از «جواد فروغی» دارنده مدال طلای تیراندازی مسابقات المپیک، اظهار داشت: اگر قرار است در مسابقات بین‌المللی ورزشی نیرو‌های مسلح (سیزم) شرکت کنیم، بایستی از امروز باید برنامه‌ریزی کنیم؛ زیرا برای موفقیت نمی‌توانیم شش ماه مانده به شروع مسابقات به تمرین و فراهم کردن زمینه‌های موفقیت بپردازیم.

 


وی افزود: دیپلماسی ورزشی موضوعی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد به همین منظور باید در هیأت‌های بین‌المللی ورزشی صاحب کرسی باشیم؛ این تجربه را ما در مسابقات بین‌المللی ورزشی نیرو‌های مسلح (سیزم) داشتیم؛ لذا بخش کشوری هم برای اینکه بتواند در تصمیم‌گیری‌های بین‌المللی صاحب‌نظر باشد، باید در نهاد‌های بین‌المللی ورزش صاحب کرسی و رأی باشد.


 


امیر باقری ادامه داد: موضوع ورزش همگانی هم موضوع دیگری است که نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد؛ در این رابطه علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها باید از دانش روز هم بهره‌مند باشیم؛ از سوی دیگر ورزش‌های مرتبط با مأموریت نیرو‌های مسلح نیز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.


 


 رئیس اداره آموزش دفاعی و امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: موضوع کاهش وزن در نیرو‌های مسلح هم یکی دیگر از موضوعاتی است که با ورزش میسر خواهد شد؛ این تحرک و نشاط و ورزش همواره باید نیرو‌های مسلح به آن توجه کنند.


 


وی تصریح کرد: زیرساخت نیرو‌های مسلح در سطح کشور از وضعیت خوبی برخوردار است؛ لذا ما آمادگی داریم به بخش کشوری ورزش هم کمک کنیم؛ البته برای نهادینه شدن این کمک‌ها نیرو‌های مسلح آماده امضای تفاهم‌نامه با بخش کشوری ورزش هستند.


 

 


انتهای پیام/ الف

کد خبر: ۹۶۳۸
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha