Screenshot_۲۰۲۱۰۷۰۷-۱۲۰۲۳۹_Chrome
به گزارش تهران پرس، مدتی است که کاربران شبکه های اجتماعی در کمپینی با عنوان #خورشید_دوکوهه به بهانه سی و نهمین سالگرد ربوده شدن چهار دیپلمات ایرانی درلبنان، خواستار پاسداشت دیپلمات های ایرانی که توسط دست نشانده های رژِیم صهیونیستی ربوده شده اند، بودند و در همین راستا نامگذاری معبری به نام حاج احمد متوسلیان را برای زنده نگاه داشتن نام و یاد این اسرای جاویدالاثر مطالبه کردند.

 

تهران پرس نیز بنابر رسالت رسانه ای خود در گزارشی درباره این موضوع که چرا نام هیچ‌یک از معابر پایتخت به نام حاج احمد متوسلیان نیست، انتقاد و در گفتگو با سالاری عضو شورای شهر فعلی تهران، این موضوع را پیگیری کرده بود که با استقبال اعضای شورای شهر مواجه نیز شد. این موضوع در صحن شورای شهر تهران مطرح شد و اعضای شورای شهر، نام بزرگراه فتح را به نام «حاج احمد متوسلیان» تغییر دادند.

 

گفتنی است، کوچه ششم در حدفاصل خیابان شهید سرافراز تا قائم‌مقام فراهانی نیز به نام «کاظم اخوان» خبرنگار خبرگزاری ایرنا که یکی از دیپلمات‌های ربوده‌شده به همراه حاج احمد متوسلیان بود، نام‌گذاری شد.

 

در ادامه واکنش برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به پیگیری های تهران پرس مبنی بر نامگذاری بزرگراه فتح به نام حاج احمد متوسلیان از منظر شما می گذرد؛

 



کد خبر: ۸۸۱۸
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha