۱۴۲۷۳۵۷۵_۷۵۲

به گزارش تهران پرس، معاون دانشجویی دانشگاه تهران  درباره استقرار فعلی دانشجویان در خوابگاه اظهار کرد: مطابق نظر ستاد ملی مقابله با کرونا تنها دانشجویان تحصیلات تکمیلی، یعنی مقاطع ارشد و دکتری برای انجام فعالیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی اجازه ورود به خوابگاه‌ها را دارند و می‌توانند در آن جا مستقر شوند.


 

او افزود: هم اکنون ۳ هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه تهران مستقر هستند، اما بعد از اعلام قرمز شدن تهران طی چند روز اخیر ورود دانشجویان تحصیلات تکمیلی جدید هم برای اسکان در خوابگاه‌ها متوقف شد تا بتوانیم بعد از بهبود شرایط برنامه ریزی‌های لازم را متناسب با شرایط آن زمان در دستور کار خود قرار دهیم.

 

حبیبا تصریح کرد: در حال حاضر مطابق نظر ستادملی مقابله با کرونا هیچ گونه پذیرشی برای دانشجویان کارشناسی در خوابگاه‌ها نداریم.

 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره مشکلات دانشگاه‌ها بعد از بازگشایی حضوری آموزش‌ها اظهار کرد: یکی از مشکلات دانشگاه‌ها در خصوص بازگشایی حضوری نرخ غذای دانشجویی است که با توجه به جهش قیمت‌ها و تورم معضلاتی را برای دانشگاه‌های وزارت علوم ایجاد کرده است؛ بنابراین از این بابت نگران آغاز بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها هستیم.

 

حبیبا اضافه کرد: باید توجه جدی به افزایش بودجه صندوق رفاه دانشجویان و بودجه دانشگاه‌ها شود؛ چرا که هزینه‌ها بسیار بالاست و در خصوص تامین غذای دانشجویان با مشکل مواجه هستیم، در واقع هر پرس غذای دانشجویی بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان برای دانشگاه‌ها هزینه دارد؛ بنابراین از صندوق رفاه درخواست داریم که با تامین بودجه مورد نیاز مشکلات ما را در زمینه تامین غذای دانشجویان رفع کنند.


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۷۲۶
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha