وی افزود: آنچه که امروز بیش از همه مردم را آزار می‌دهد تبعیض در توزیع امکانات و منابع در کشور است و همین مسئله موجب رنجش بیشتر مردم با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور شده است.
۱۳۹۸۱۱۰۸۰۰۰۶۸۴_Test_PhotoO
 

به گزارش تهران پرس، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: مدیران دولت آینده باید عدالت ورزی و رفع تبعیض را به طور ویژه وجهه همت خود قرار دهند.

 

وی افزود: آنچه که امروز بیش از همه مردم را آزار می‌دهد تبعیض در توزیع امکانات و منابع در کشور است و همین مسئله موجب رنجش بیشتر مردم با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور شده است.


 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی ما بحث توزیع عادلانه ثروت و منابع را در سراسر کشور داشته باشیم، دیگر مردم مجبور و ناچار به مهاجرت به مناطق بیشتر برخوردار نیستند.


 

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز باعث رنجش مردم شده عدم رعایت عدالت در توزیع امکانات و منابع و ثروت این کشور است و این مسئله باعث شده تا امروز شاهد مهاجرت افراد از مناطق غیر برخوردار به مناطق برخوردار باشیم که این مسئله تبعات جبران‌ناپذیری را از جمله در حوزه مسائل امنیتی در پی دارد.


 

وی افزود: وقتی بخش‌هایی از کشور خالی از سکنه باشد، طبیعتاً طمع دشمن را درمورد خاک کشورمان برمی‌انگیزد و لذا باید مردم در محل سکونت خود از امکانات و منابع کشور به صورت عادلانه برخوردار شوند و این امکانات و منابع بین آنها توزیع شود.


 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیسی سابقه خوبی در قوه قضاییه در بحث مبارزه با فساد و خصوصی‌سازی‌های مسئله دار دارد و امید است تا در دولت سیزدهم نیز همین رویه را ادامه دهد و به عنوان رئیس قوه مجریه اجازه ندهد که افراد از رانت در دولت بعدی برخوردار شوند.


 

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: مدیران دولت سیزدهم نیز همانند آقای رئیسی باید فساد ستیز باشند و از هرگونه ویژه خواری و رانت خواری پرهیز داشته باشند؛ چراکه در سایه این گونه عملکرد است که می‌توان به بهبود وضعیت فعلی امیدوار بود.


 

وی افزود: ما باید توزیع عادلانه امکانات را در کشور داشته باشیم نه اینکه دلار ۴۲۰۰ تومانی در اختیار عده‌ای خاص قرار گیرد و آنها هم از این رانت ایجادشده برای خود نهایت سوءاستفاده را داشته باشند و مردم هیچ ثمری از این ارز دولتی نصیب‌شان نشود.


 

انتهای پیام/الف

کد خبر: ۸۶۷۴
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha