به گزارش تهران پرس، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونین این وزارتخانه، با آیت ‎الله رئیسی رئیس جمهور منتخب دیدار کرد.
۱۴۰۰۰۴۰۵۰۰۰۴۶۳_Test_PhotoN









به گزارش تهران پرس، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونین این وزارتخانه، با آیت ‎الله رئیسی رئیس جمهور منتخب دیدار کرد.


 

وزیر اطلاعات در این دیدار با تبریک پیروزی آیت ‎الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات و عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.


 

آیت‎‌الله سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از ابراز محبت وزیر اطلاعات و مجموعه معاونین وزارت اطلاعات، این وزارتخانه را نه متعلق به دولت‌ها که متعلق به نظام و انقلاب اسلامی دانست و بر نقش مهم این مجموعه برای شناسایی و ریشه کنی بسترهای فسادزا در کشور تاکید کرد.










وزیر و معاونین وزارت اطلاعات با‌ آیت الله رئیسی دیدار کردند






همچنین محمد شریعتمداری پیش از ظهر امروز شنبه (پنجم تیر ماه ۱۴۰۰) با حضور در دفتر آیت‌‎الله سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کرد.


 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‌‎الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای وی و دولت آینده آرزوی موفقیت کرد.


 

شریعتمداری با ارائه گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوعش به تبیین فرصت‌‎ها و چالش‎‌های پیش روی دولت سیزدهم در این حوزه پرداخت.


 

آیت‌‎الله سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر کار و رفاه اجتماعی و گزارشی که از وضعیت این وزارتخانه ارائه کرد، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه بخش ها با دولت آینده، شرایط کشور به سرعت به نفع مردم تغییر کند تا امید، اعتماد و آرامش به جامعه بازگردد.



وزیر کار و رفاه اجتماعی با آیت‌‎الله رئیسی دیدار کرد







انتهای پیام/الف


کد خبر: ۸۴۰۴
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha