۳۷۸۱۲۳۳۴





به گزارش تهران پرس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی،گفت: میلاد باسعادت ولی‌نعمتمان حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) را به همه مؤمنان و محبان اهل‌بیت (ع) تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال خواستارم که همه ما را در تمام لحظات زندگی از پیروان واقعی سلوک فکری و عملی آن امام رئوف قرار دهد.

 

وی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد، افزود: این روزها اتفاق مهمی در تاریخ کشور رقم خورد و به لطف الهی و هدایت‌های هوشمندانه رهبر حکیم انقلاب، یکبار دیگر مردم نجیب و دوست‌داشتنی ایران برخلاف تصورات اولیه، حماسه‌ای بس بزرگ آفریدند و علی‌رغم نگرانی‌ها از شیوع بیماری کرونا و با وجود دلخوری‌های فراوان از شرایط اقتصادی و گرانی‌های لجام‌گسیخته و ناکارآمدی‌ها، پای صندوق‌های رأی آمدند و با ایجاد پشتوانه‌ای مردمی برای اقتدار نظام، باعث سرافرازی ایران عزیز و حفظ امنیت و وحدت ملی و جلوگیری از آسیب دشمنان به این مرز و بوم شدند.



رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با همه وجود، شاکر این عنایت الهی و قدردان وجود چنین رهبری حکیم باشیم و به فهم و درک بالای سیاسی چنین مردمی، افتخار و در برابر این نجابت و مسئولیت‌پذیری ملی، احساس تکلیفی صد چندان کنیم.



قالیباف تأکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر خالصانه از ملت فهیم و نجیب ایران اعلام می‌کنیم که «ملت بزرگوار ایران! شما با حضور خود، همه ما مسئولان را بیش از گذشته مدیون همراهی و حمایت خود کردید و ما به شما تعهد می‌دهیم که با پایان یافتن موسم انتخابات، پیگیری مسائل و مشکلات شما عزیزان را به فراموشی نسپاریم و هیچ روزی را بدون تلاش برای ایجاد آسایش و آرامش برای شما به پایان نرسانیم و هیچ شبی را بدون داشتن دغدغه زندگی شما سپری نکنیم».



وی اظهار داشت: همچنین ضروری است از نخبگان به ویژه آن دسته از فعالان سیاسی که نسبت به صحنه انتخابات منتقد بودند اما حاشیه‌نشینی و فرصت‌طلبی را در پیش نگرفتند و مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کردند، تشکر ویژه کنم. حقیقتاً آنان در پیشگاه الهی، مردم و تاریخ کشورمان روسفید هستند. بی‌شک اجر این بصیرت و وظیفه‌شناسی آنان نزد خداوند متعال محفوظ است.



رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس ضمن حفظ استقلال قوا و انجام وظایف قانونی، تمام ظرفیت خود را برای انجام همکاری همه جانبه با دولت منتخب ملت به میدان می‌آورد تا مشکلات ملت رفع شود.





منبع: مهر


انتهای پیام/الف

کد خبر: ۸۲۶۱
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha