۷۷حسینی کیا
 

حجت الاسلام حسینی کیا نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد: مردم همیشه جلوتر از مسئولین خود حرکت می کنند و هرجا مشاهده کنند نظام نیازمند حضور و جانفشانی آنهاست حضور بهم می رسانند.

 

این نماینده مجلس افزود: دشمنان این نظام علی رغم اینکه از ولایت مداری مردم ایران و پایبندی آنها به نظام خبر داشتند، اما با چند رسانه و افراد دلقک سعی می کردند تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند که مردم با حضور گسترده خود در روز انتخابات، آنهم در شرایط کرونایی و شرایط تحریم های ظالمانه توطئه آنها را خنثی کردند و نشان دادند که نمی شود آنها را از انقلاب جدا کرد.

 

حسینی کیا تصریح کرد: مردمی که برای این انقلاب فرزند و مال خود را دادند، هیچ وقت انقلاب را رها نخواهند کرد. درست است که گله‌مندی‌های جدی از ناکارآمدی مسئولین فعلی دارند اما زمانی که دیدند یک « مردِ میدان» وارد فضای انتخابات شده است و می تواند مشکلات را حل کند با تمام وجود پای کار آمدند و حماسه بزرگی را خلق کردند.

 

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به تخریب چهره آیت الله رئیسی از سوی دشمنان و بدخواهان کشور بیان کرد: همیشه منافقین و جریان فتنه و برانداز دنبال این بودند و هستند که انقلاب را زمین بزنند، اما مردم با حضور خود نشان دادند که به تخریب‌ها و تحریم‌ها توجهی نمی کنند و از طرفی دیگر نیز حواسشان به خائنین خارجی و داخلی کشور بسیار جمع است. آرای پایین طرفدار جریان فتنه نیز در این انتخابات نشان از بصیرت آنها دارد.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن عنوان کرد: قطعا آقای رئیسی با توجه به نگاه بلندی که دارد، می تواند یک دولت اجماع ملی با وفاق همه گروه های مختلف تشکیل دهد، دولت وی نیز یک دولت قوی و فراگیر متشکل از نیروهای نخبه و جوان خواهد بود.

 

حسینی کیا با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهور منتخب بتواند با آرامش کشور را پیش ببرد، اظهار داشت: این دولت مشکلات و قرض های زیادی را برای دولت منتخب بجا گذاشته، از همین رو نباید توقعات را هم بالا ببریم. اما قطعا با روی کار آمدن دولت قوی آقای رئیسی ان شاءالله  با یک عقلانیت و اعتماد به جوانان و نگاه به داخل، مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد و مجلس نیز در این مسیر با دولت آقای رئیسی همراهی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۲۷۲
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha