۱۳۹۸۱۱۲۹۰۰۰۳۸۵_Test_PhotoN
 

به گزارش تهران پرس، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا جبهه اصلاح‌طلبان ایران به چاه شورای عالی اصلاحات نیفتاد و باز هم تشتت در تصمیم‌گیری بین اصلاح‌طلبان برای معرفی و حمایت یا عدم حمایت از کاندیداهای موجود در عرصه انتخابات وجود نداشت، گفت: واقعیت این است که حتی در صورت اعلام موضع واحد باز هم نتیجه اصلی هیچ تفاوتی نمی‌کرد.

 

وی افزود: خیلی روشن در شورای شهر تهران، اصفهان، مشهد و شهرهای بزرگ همه اصلاح‌طلبان با تصمیم جمعی حضور داشتند اما هیچ تفاوت معناداری بین این که همه گروه‌ها می‌آمدند یا تصمیم جمعی اتخاذ نشد، دیده نمی‌شود. کما این که در شورای شهر تهران و شهرهای بزرگ همه گروه‌ها با وحدت در عرصه انتخابات لیست داده بودیم و حضور داشتیم اما نتیجه تغییری نکرد.

 

مرعشی درباره سرنوشت جبهه اصلاحات ایران و مساله تداوم فعالیت آن بعد از انتخابات و در آینده هم گفت: قرارمان در این جبهه پیش از این بر مبنای ادامه کار بود اما باید باز هم در این رابطه بحث کنیم و بعد تصمیم بگیریم.

 

وی در این گفت‌وگو عنوان کرد که معتقد است تجربه کارکرد و عملکرد حاکمیت یکدست پیش از این سنجیده شده و هرگز این تجربه موفق نبوده است.

 

این در حالی است که محمد عطریانفر دیگر عضو کارگزاران در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایلنا یکدست شدن را از عوامل موفقیت رئیسی دانسته و گفته است: آقای رییسی اگر وعده‌های تبلیغاتی و مناظراتی خود را مبنای کار خود قرار دهد، دستاوردی که خواهد داشت با وجود زمینه همراهی مجلس و دستگاه قضائیه با وی موفق خواهد بود.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۲۶۸
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha