IMG_20210620_192358_127
به گزارش خبرنگار تهران پرس،  این طرح در راستای تحقق اهداف کاپ از ابتدا تاکنون در شهرک های فرهنگیان وصال، سهیل و هوانیروز، خیابان بهمنیار، محله لقمان جنوبی و میثاق جنوبی به اجرا در آمده است.

درصد مشارکت شهروندان در طرح شنبه های بدون پسماند را بطور میانگین نزدیک به ۲۵ درصد اعلام شد و از ابتدای خرداد ماه سال جاری محله میعاد جنوبی نیز به این طرح اضافه شد.

شهردار منطقه ۱۹ آقای توکلی خاطرنشان کردند : طی این طرح، ضمن اطلاع رسانی به شهروندان و توزیع کیسه های پسماند، زباله های خشک خانوارها که توسط آن ها جلوی در منازل قرار می گیرد، در روزهای شنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۳ جمع آوری می شود.

به گفته شهردار منطقه کاهش زباله گردی، کاهش هزینه های تأمین و نگهداری مخازن پسماند و کمک به چرخه بازیافت و حفظ محیط زیست از اهداف مهم طرح کاپ محسوب می شود.

این مسئول همچنین با اشاره به جانمایی و استقرار دستگاه کمپوست در ساختمان های شهرداری این منطقه به منظور تبدیل پسماندهای تر به کود اعلام کرد: به منظور آشنایی نیروهای خدماتی شهرداری این منطقه با نحوه کار دستگاه و اهمیت آن، آموزش های لازم توسط کارشناس اداره مدیریت پسماند منطقه ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۵۶
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha