حدادی
 

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به پیروزی آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: خداوند را شاکر هستیم که مردم فهیم ایران باوجود مشکلات موجود کشور و بداخلاقی های دولتمردان خود، با صلابت و اعتقاد و باور عرصه انتخابات را رها نکردند و علی رغم وضعیت کرونایی و مشکلات جدی در روند انتخابات، حماسه بزرگ و مشارکت بالایی را رقم زدند.

 

حدادی در ادامه مطرح کرد: مشارکت مردم در این عرصه و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان گزینه اصلح حاوی پیام های بسیار فراوانی به دشمنان انقلاب اسلامی، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و افرادی که نگاهشان به بیگانه بوده، است.

 

وی افزود: مردم با حضور خود به دنیا این پیام را مخابره کردند که همچنان از روحیه مقاومت، استقامت و ظلم ستیزی برخوردارند و به افرادی که فقط شعار می دادند، اعتقاد و باوری ندارند و در مقابل کسی را انتخاب کردند که از شجاعت لازم و روحیه مبارزه با فساد برخوردار است.

 

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد: ان شاءالله دولت انقلابی و قوی در عرصه های بین الملل عزت‌مداری  را پیش روی خود قرار خواهد داد. طبق  فرموده رهبر معظم انقلاب نیز، اگر رئیس جمهور قوی و شجاع باشد، در راستای حفظ منافع ملی حرکت می‌کند و در عرصه بین الملل می تواند فعالیت بسیار خوبی را داشته باشد.

 

این نماینده مجلس در پایان مطرح کرد: در بخش اقتصادی نیز انتظارمان این است که دولت جدید انقلابی و مردمی با همراهی مجلس یازدهم، رسیدگی به معیشت مردم، فرهنگ کار و تلاش، مبارزه جدی با بیکاری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۸۲۲۹
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha