به‌گزارش تهران پرس، آیت الله علیرضا اعرافی کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در انتخابات تشکر کرد.
۱۴۰۰۰۱۲۰۰۰۰۰۷۸_Test_PhotoO








به‌گزارش تهران پرس، آیت الله علیرضا اعرافی کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در انتخابات تشکر کرد.


 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:


 

بسم الله الرحمن الرحیم


مردم شریف استان تهران!


جوانان سرافراز تهران و شهرها و روستاهای تهران !


سلام و درود


 

بار دیگر تهران و شهرستان ها و شهرها و روستاهای آن شکوه حضور و شور حماسی و شعور انقلابی و میثاق ایمانی خود را به تماشای جهانیان و ایرانیان گذارد و به عنوان عاصمه و پایتخت ایران و نظام و انقلاب اسلامی سر به افلاک کشید و افتخار و غرور آفرید.


 

آری! شما مردم شریف استان تهران، همراه و پیشگام ملت رشید و فهیم و نجیب ایران، به فراخوان رهبری معظم انقلاب اسلامی مراجع عظام تقلیدو فرهیختگان و گروه های مرجع حوزوی و دانشگاهی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران و سائر نهادهای مردمی و تشکل های انقلابی پاسخ مثبت دادید و همه وسوسه را دور ساختید و به سختی ها و تنگناها لبخند زدید و برغم همه شکوه هاو گلایه ها در میدان جهاد بزرگ و صحنه انتخابات های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجالس خبرگان و شورای اسلامی نقش آفرین شدید و پیروزی بزرگ ایران و انقلاب را رقم زدید  ونمادی از مردم سالاری دینی و همبستگی ملی و فرهنگ جهادی و عزم انقلابی را ترسیم کردید و بویژه مشارکت شما خوبان و پاکان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ستایش برانگیز بود.


 

صمیمانه و فروتنانه از همه نهادها و گروه های مردمی و یکایک دوستان دانشگاهی و حوزوی و علمی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و هنری و اقتصادی وپزشکی و مهندسی و بازاری و ورزشی و صنعتی و اصحاب رسانه ملی و سایر رسانه ها و ارباب مطبوعات و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نیز بازنشستگان و محرومان وطبقات گوناگون از ادیان و مذاهب رسمی تقدیر و سپاس گزاری می نمایم و از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز و همه جریان ها و گروه های انقلابی و فعال و ستادهای انتخاباتی مرکزی و مردمی در تهران و شهرستان ها و روستاهای استان تهران همه نامزدهای محترم و منتخبان ارجمند و ناظران و مجریان انتخابات های چهارگانه بویژه مجلس خبرگان رهبری و نیز از همه جوانان شریف و زنان و مردان نجیب استان تهران تشکر می کنم و از اظهار لطف و محبت یکایک شما دوستان شرمسار و عذرخواه و قدردانی می نمایم.


امیدوارم ما و همه مسؤلان کشور  و منتخبان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قدردان و خدمت گزار راستین و صمیمی و فروتن شما مردم و جوانان عزیز باشیم و رشته های محبت و دوستی و صمیمیت با شما استوار بماند.


بر عهد اسلام و انقلاب و نظام و امام و رهبری و میهن اسلامی و ملت ایران و مردم تهران و شهرها و روستاهای آن استوار ایستاده ایم و به راهنمایی و نقد و نظر و پیشنهاد و اقتراح و دعای خوبان نیازمندیم.



 


انتهای پیام/ الف


کد خبر: ۸۲۲۸
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha