a5e59b79-ffa1-4028-b22a-8151691c303c
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ نشست خبری ستاد انتخابات شورای وحدت با حضور مرتضی طلایی، رئیس ستاد انتخابات و جمعی از کاندیداها برگزار شد.

در ابتدای این نشست طلایی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: پیش از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری شورای وحدت از آقای رئیسی اعلام حمایت کرد و مجموعه ستادهای شورای وحدت در خدمت ایشان قرار گرفت. امیدواریم روز جمعه شاهد پیروزی قاطع آقای رئیسی را شاهد باشیم.

وی افزود: شهروندان روز جمعه سرنوشت چهار سال آینده خود را به منتخبین خود واگذار می کنند. لیستی که از سوی شورای وحدت برای انتخابات شورای شهر منتشر شده متشکل از افراد متخصص و با تجربه است.

طلایی گفت: رویکرد شورای وحدت و لیستی که ارائه کرده است درون شهرداری ظرفیت بالایی از منابع انسانی است که تا کنون آنگونه که شاید و باید هست از این ظرفیت استفاده نشده است. توجه ما به درون شهرداری است و جز استثنا نیازی به مدیران وادراتی به شهرداری نخواهد بود‌.

وی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمت شغلی در شهرداری باید در یک آیین نامه انضباطی روشن و تبیین شود.

طلایی ادامه داد: توزیع خدمات و امکانات برای کارمندان شهرداری گفت: از جمله پاکبانان، رانندگان تاکسی رانی، اتوبوس رانی و مترو از جمله قشر زحمت کش شهرداری هستند که مشکلات امنیت شغلی بیمه تسهیلات ‌و.. دارند، رویکرد شورای وحدت توجه ویژه به این قشر است.

وی در باب شهروندان بیان کرد: مشارکت شهروندان در اداره شهر زیر صفر است. بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران ۵۰ هزار میلیارد است که با مشارکت شهروندان می‌توان با نیمی این بودجه شهر را اداره کرد.

طلایی ادامه داد: پسماند با عنوان طلای کثیف شناخته می شود و در دنیا با استفاده از آن درامدزایی می کنند اما در تهران برای جمع آوری آن هزینه نیز می شود!

وی اظهار کرد: ۳۵۴ محله تهران باید ۳۵۴ دولت محلی داشته باشند. یکی از مطالبات جدی شورای چهارم تشکیل شورای محلات بود‌.

طلایی با اشاره به بافت فرسوده با مشارکت شهروندان و صرف بودجه کمی می توان دربازده زمان کوتاهی نسبت به رفع این معضل پایتخت گام برداشت. حوزه حمل و نقل نیز از این قاعده مستثنا نیست و می توان با مشارکت شهروندان نسبت به توسعه آن گام برداشت.

وی گفت: ما به شهر تهران جزیره‌ای نگاه نمی کنیم بلکه باید با یک مدیریت شهری، باید پایتخت را اداره کرد. کسانی که به لیست شورای وحدت برای می دهند یک گارانتی چهار ساله خواهند داشت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۸۰۰۶
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha