۲۱۲۴۲۵۷
علی اکبر استاد اسدی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی تهران پرس با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید در اولویت نخست مسئولان قرار بگیرد، گفت: متاسفانه در طول سال های گذشته شاهد افزایش طبقاتی در جامعه بوده ایم؛ به نحوی که فرد غنی به ثروتش اندوخته شده و فرد نیازمند، نیازمندتر شده است و فکر می کنم این نوه شیوه در مدیریت اجرایی کشور به ضرر بسیاری از مردم جامعه شده است.

وی ادامه داد: باید رئیس جمهوری در راس امور قرار بگیرد که بتواند باعث کاهش فاصله طبقاتی در کشور شود و از سوی دیگر درد مردم را حس کند و تلاش نماید که آن را رفع نماید.

فاصله طبقاتی در کشور بیداد می کند

استاد اسدی افزود: مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و تورم شدید در کشور، دچار عذاب شده اند و با این گرانی و مشکلات اشتغال و کاهش قدرت خرید، مردم روزهای سختی را سپری می کنند و باید طوری سیاست گذاری شود که همه مردم رفاه داشته باشند؛ نه اینکه عده ای در رفاه کامل باشند و عده ای دیگر در عذاب.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور با بیان اینکه با اشرافی گری نمی توان کشور را اداره کرد، افزود: متاسفانه شاهد هستیم که برخی ماشین های چند میلیاردی سوار می شوند و عده ای دیگر نان ندارند که بخورند و در چنین شرایطی، باید رئیس جمهوری در راس قرار بگیرد که باعث حل مشکلات دهک پایین جامعه هم شود.

چرا همتی پیشنهاد ۵ هزار تومانی بنزین را بدهد؟

وی در ادامه با اشاره به مناظره های انتخاباتی در صداوسیما گفت: مردم بعد از مشاهده مناظره های انتخاباتی با برخی از واقعیت ها و پشت پرده برخی از سیاست گذاری های اشتباه در کشور توسط

مسئولان دولتی آشنا شدند و پیشنهاد ۵ هزار تومانی همتی کاندیدای ریاست جمهوری در زمان تصدی گری در ریاست بانک مرکزی برای بنده و بسیاری از مردم کشور تعجب برانگیز بود.

استاد اسدی خاطر نشان کرد: چرا باید برخی همچون همتی، پیشنهاد ۵ هزار تومانی شدن بنزین را بدهند، در حالی که مردم توانایی اقتصادی ندارند و چرا باید دولت برای تامین کسری بودجه اش، نگاهش به جیب مردم باشد؟

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۸۸۶
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha