سردار حسن حسن زاده
به گزارش خبرنگار تهران‌پرس، سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) عصر امروز در نشست تخصصی هنرمندان شاخص که در سازمان اداره کل ارشاد استان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: همه شهدا، هنرمندان قهرمان بودند که در راس همه آن ها شهید حاج قاسم سلیمانی را یاد می کنیم.

وی با اشاره به مشارکت در انتخابات افزود: در جامعه اقشار مختلفی حضور دارند که در پیش برد اهداف نظام سهم متفاوتی دارند‌. قشر هنرمندان بیشترین سهم را در جامعه دارد که تجلی آن ها در سینما، تئاتر، نمایشگاه ها و... است که تجلی گاه رویداد های فرهنگی ما هستند.

این فرمانده سپاه گفت: گاهی یک بیت شعر، یک نقاشی به قدری گویا است که به راحتی مفاهیم را منتقل می کند ؛ برخی از اقشار همانند نخ تسبیح انسجام بخش در جامعه هستند. هنرمندان نیز این اقشار هستند و حلقه ای ایجاد می کند که تمامی اقشار جامعه را دور یک حلقه جمع می کند.

سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: انتخابات و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، شخصی پرسید هر یک از انتخابات را می گویید مهم است، در پاسخ گفتم زیرا دقیقا همینطور است؛ زیرا با گذر زمان دستاوردهای بیشتری داریم که باید تمامی دستاوردها و پیروزی های خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مولفه ها توان هستی و پزشکی ما است که پشتیبانه این مولفه های قدرت، پشتیبانه مردمی است. حضور در انتخابات تولید اقتدار ملی می کند و منجر به ایجاد امنیت می شود که در سایه امنیت است که اقتصاد، فرهنگ و... انسجام پیدا می کند و تجلی می یابد.

این فرمانده سپاه تصریح کرد: قشر هنرمند انسجام بخش است، جدایی از نگاه سیاسی که طبیعی است، مشارکت همه مردم در انتخابات مهم است که حضور قشر هنرمند می تواند در این عرصه تاثیر گذار باشند.

سردار حسن زاده بیان کرد: بسیاری از هنرمندان دیگر حضور ندارند اما یاد آن ها در بین مردم زنده است و این میزان تاثیر گذاری جامعه هنری را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۸۶۳
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha