۱۷۴۶۱۶۸
به گزارش تهران پرس، انوشیروان محسنی بندپی ظهر جمعه در گردهمایی عوامل انتخابات ۱۴۰۰ استان تهران با اشاره به اینکه سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری ۳ رکن اساسی در انتخابات ۱۴۰۰ است اظهار داشت: جهت تأمین امنیت انتخابات، عوامل انتظامی در تمام مناطق استان تهران دوره‌های آموزشی و توجیهی را گذرانده اند.

محسنی بندپی با بیان اینکه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم نهایت تلاشمان را خواهیم کرد گفت: در این راستا ۵ هزار نیرو در غرب استان تهران و سپاه حضرت سیدالشهدا و محمد رسول الله برای تأمین امنیت در نظر گرفته شده اند.

استاندار تهران بیان داشت: تاکنون ۲۲ جلسه امنیتی و ۱۶ جلسه عوامل نظامی و انتظامی برگزار شده که در این جلسات موارد پیشگیری و بازدارندگی مورد بررسی قرار گرفته اند.

وی افزود: عوامل اجرایی در نظر داشته باشند که بی‌طرفی، قانون‌مداری و توجه به حق الناس از مواردی است که باید همواره نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

محسنی بندپی عنوان داشت: حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین موضوع است که می‌توانیم به پشتوانه آن مذاکرات را صورت دهیم و به دشمنان نشان دهیم که مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و دشمن نمی‌تواند نفوذ داشته باشد.

استاندار تهران از کافی بودن تعرفه‌های انتخاباتی خبر داد و عنوان داشت: همه فاکتورها برای حضور حداکثری مردم و انتخاباتی باشکوه فراهم شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۸۲۲
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha