۱۳۹۹۰۸۲۸۰۰۰۹۰۲۶۳۷۴۱۳۳۱۳۸۸۹۸۷۶۹۳۳_۷۶۲۷۳_PhotoN
به گزارش تهران پرس، علی اکبر آشوری  درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: طبق اطلاعات ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در جاده های تهران-شمال

وی درباره وضعیت تردد خودرو جاده‌های تهران-شمال بیان کرد: در حال حاضر در‌ مسیر ‌رفت و برگشت‌ آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت همچنین محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان تردد روان است.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران-پردیس و محور قدیم تهران-بومهن

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس حدفاصل تونل شماره یک تا تونل شماره چهار، از بروز ترافیک سنگین در محور قدیم تهران - بومهن محدوده پل جاجرود خبر داد.

آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در حال حاضر در محورهای بین شهری بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-قزوین-کرج و آزادراه کرج-تهران

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده گلشهر و پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پیکان شهر خبر داد.

* ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات ۱۸ تا ۱۹

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ ۲۲۸۸ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲ درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۵٫۲ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* ‌هشت جاده مسدود است

به گزارش فارس، آشوری با اشاره به انسداد هشت جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر اظهار کرد: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان‌، جاده پونل-خلخال، جاده قزوین-همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور دوآب - بلده در استان مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین، محور رباط پشت بادام - بیاضه در استان یزد و محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

*‌ آزادراه کرج-تهران-کرج پرترافیک ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۴۰ هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با ۱۲۹ هزار تردد‌ و آزادراه‌‌ ‌کرج-قزوین با ۱۲۲ هزار تردد ثبت شد.

انتهای پیام/ب
کد خبر: ۷۷۷۶
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha