پرویز+حناچی
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ پیروز حناچی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: هفته گذشته مجموعه تاریخی، فرهنگی و امروز نیز پروژه های مدیریت شهری منطقه ۲۰ و پروژه میدان گاه شمسه مربوط به سازمان نوسازی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این پروژه ها از جنس توسعه قلمرو عمومی است، تمام تاش ما این است که ری به عنوان یکی از برگه های اصلی شناسنامه استان تهران بشناسیم و از ظرفیت های آن برای توسعه تهران و خود منطقه ری استفاده کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: خوشبختانه ادامه خط ۶ به مترو  شهرری رسید که ین اقدام مهمی بود که صورت گرفت، ری از محدود مناطقی است که دو خط مترو دارد و سرویس می دهند. همچنین شهرک نفرآباد در جنوب حرم عبدالعظیم الحسنی نیز تلاش شد با ایده های معماری ایرانی اسلامی اجرا شود که طرح آن نیز در کیسیون  ماده ۵ تصویب شده است.

حناچی بیان کرد: در این پروژه ها تلاش شده کیفیت محلی و عمومی را افزایش دهد، در توسعه حرم عبدالعظیم حسنی به عهده تولیت است و ما به عنوان کمک کننده هستیم.

وی با اشاره به میدان امام حسین بیان کرد: نمای این میدان بازسازی شده است، اما پلاک پشتی آن که مربوط به بخش خصوصی است، در مرحله تائیده طرح های تهیه شده آن توسط سازمان میراث فرهنگی است.

شهردار تهران در خصوص قوانین حفظ میراث فرهنگی شهرری گفت: مسئولیت این موضوع با سازمان میراث فرهنگی است و ما کمک کننده به این دستگاه ها و سازمان ها هستیم.

وی با اشاره ۲۲ خرداد ماه روز مبارزه با کار کودکان کار اذعان کرد: یککی از اقداماتی که در خانه های بهار ما انجام می شود توانمندسازی کودکان کار است، ما به شدت با کودکان زباله گرد برخورد می کنیم، اما کودکان کار ناشی از توسعه فقر است.

وی ادامه داد: من استاد به دانشگاه هستم و مامور به شهرداری آمده ام، پس از شهرداری نیز به دانشگاه باز خواهم گشت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۷۶۱
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha