۳e873fd3-b663-47d6-9a3a-9b09dba68c14
به گزارش تهران پرس؛ محمد محمددوست، شهردار منطقه ۴ در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی و رفع موانع احتمالی پروژه فاخر "تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام" با تاکید بر زمانبندی اجرای این پروژه گفت: ظرافت، کوتاه بودن مسیر پل و زمانبندی احداث این پروژه طبق پیش بینی های صورت گرفت در حال انجام است.

وی با تاکید بر اولویت شهرداری منطقه ۴ در جلب رضایت شهروندان در این پروزه کم نظیر اضافه کرد: اجرای سازه ای کم نظیر در پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام زیبایی و ظرافت این پروژه را دوچندان کرده است.

در ادامه این نشست، "مهدی پورشاسب" معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ با اشاره به مشخصات فنی این پروژه افزود: این پروژه به طول ۵۵۰ متر و با ایجاد دسترسی های شرقی غربی خیابان فرجام بر روی بزرگراه شهید باقری در دستور کار قرار گرفت.

بهره برداری از ۳۹نهمین تقاطع غیر همسطح منطقه ۴ در اوایل مهر امسال

وی تصریح کرد: "تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام" هم اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است و طبق پیش بینی های صورت گرفته اوایل مهرماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

معاون شهردار منطقه ۴ ضمن قدردانی از همکاری راهنمایی و رانندگی و شرکت های خدمات رسان در اجرای این پروژه گفت: معارضین موجود در مسیر این پروژه در حال رفع شدن است و ان شاالله طبق برنامه زمانبندی شده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۷۸۶
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha