۱۴۰۹۰۹۰۰_۵۳۷


به گزارش تهران پرس، سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بنیاد برکت توجه ویژه‌ای به ارائه‌ خدمات بیمه‌ای به روستاییان و ساکنان مناطق محروم دارد.

 

او با بیان اینکه در راستای طرح برکت مهدوی بیمه‌ درمان تکمیلی ایتام تحت پوشش بهزیستی پیگیری می‌شود، گفت: طرح برکت خانواده شامل درمان زوج‌های نابارور روستایی و مناطق کم برخوردار می‌شود.

 

مدنی افزود: طرح بیمه‌ حوادث منازل مسکونی روستایی کشور موجب شده است تفاهم نامه همکاری‌ای با استانداری‌های ١۵ استان کشور برای پوشش بیمه آتش سوزی و حوادث طبیعی حدود ۵٠ درصد منازل روستایی کشور منعقد شود.

 

مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه ٢ میلیون و ٣۵٢ هزار و ٩١٨ خانواده روستایی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای برکت هستند، بیان کرد: ٧ میلیون و ١٣١ هزار و ۶٧٢ نفر در روستا‌های کشور نیز تحت پوشش خدمات بیمه‌ای هستند.

 

مدنی ادامه داد: ١٢ هزار و ۵٠٠ روستا تحت پوشش بیمه هستند و همچنین ٢٠٠ هزار نفر یتیم نیز تحت پوشش طرح برکت مهدوی قرار دارند.

 

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: در حوزه بیمه‌ای بنیاد برکت ۴٢٠ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام داده است.

 

او درباره ساخت و تکمیل بیمارستان، مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت گفت: بیمارستان یکی از نیاز‌های ضروری و اصلی مناطق محروم است.

 

مدنی با بیان اینکه به منظور ارتقای بهداشت و درمان براساس اعلام نیاز و مشارکت وزارت بهداشت، کار تکمیل و ساخت ١۴ بیمارستان و مرکز درمان سرطان انجام شده است، افزود: انعقاد قرارداد برای ساخت ٣٢٠ مرکز و خانه بهداشت از طریق بنیاد برکت در دست اقدام است.

 

او ادامه داد: بنیاد برکت با تکمیل ٨ بیمارستان در شهر‌های گرمسار، مینودشت، میانه، فردوس، درگز، بهار، بانه و قرچک و تکمیل و تحویل ١٧٠ مرکز و خانه بهداشت در مناطق محروم سراسر کشور، نقاط روستایی را تحت پوشش خود قرار داده است.

 

مدیر عامل بنیاد برکت گفت: برای ساخت بیمارستان و مرکز درمان سرطان برکت در تهران هزار و ۴۵٠ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

 

او با بیان اینکه هزار و ۴۵٠ میلیارد ریال نیز هزینه شده تا ١۴ بیمارستان و مرکز درمان سرطان در مناطق محروم کشور ساخته شود، افزود: ۵ هزار و ۴٠٠ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است تا ١٣٠ مرکز جامع سلامت، مرکز و خانه بهداشت در مناطق محروم کشور ساخته شود.


 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۶۸۹
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha