معصومی
پروانه معصومی بازیگر سریال یوسف پیامبر(ع) در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه انتخابات برای آینده کشور اهمیت زیادی دارد، گفت: انتخابات برای کشورمان اهمیت زیادی دارد اما برخی مشکلات معیشتی و گرانی ها باعث شده که مردم گلایه مند باشند اما نباید از یاد برد که حضور با شکوه در پای صندوق های رای و همچنین انتخاب فرد اصلح می تواند در پیشبرد اهداف کشور و حل مشکلات اقتصادی جامعه موثر باشد.

وی ادامه داد: من سال هاست که در یکی از روستاهای استان گیلان زندگی می کنم و برخی از مردم اینجا در طول سال های گذشته با مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی دست به گریبان شده اند و واقعا به چشم می بینم که مشکلات اقتصادی، چقدر به آنها ضربه وارد کرده است و به همین دلیل انتظار دارم که حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم جزو اولویت های رئیس جمهور آینده کشورمان باشد.

معصومی خاطر نشان کرد: بنده یک رای دارم و کاندیدای مورد نظر خودم را انتخاب کرده ام و در روز ۲۸ خردادماه به او رای خواهم داد و امیدوارم که در نهایت مردم با بررسی سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری، فردی که توانایی اداره کشور به ویژه در حوزه اقتصادی را داراست، به او رای دهند.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: فردی را می شناسم که در دولت های قبل، معیشت خانواده اش را از طریق یارانه ها می گذراند اما اکنون می گوید که این یارانه ها هیچ اثری در زندگی اش ندارد و این نشان می دهد که سیاست های دولت در راستای کاهش قدرت خرید مردم ناموفق بوده است و امیدوارم در دولت بعدی این ضعف، برطرف شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید مردمی باشد نه اشرافی گر، گفت: چه اشکالی دارد که رئیس جمهور هم همچون مردم سوار اتوبوس و مترو شود و از نزدیک درد مردم را لمس کند و بتواند بهترین تصمیم ها را برای حل این مشکلات برطرف نماید.

معصومی با بیان اینکه رئیس جمهور باید بتواند با تصمیم گیری های به موقع، آسایش و آرامش بیشتری را به مردم کشور هدیه دهد، گفت: هر آنقدر که رئیس جمهور روحیه مردم دوستی داشته باشد به همان اندازه می تواند گره گشای جامعه باشد و یقینا چنین افرادی همچون شهید رجایی، در کشورمان زیاد داریم اما باید با بررسی کامل، آنها را شناسایی کرده و رای دهیم تا در نهایت سیستم اجرایی کشور به دست فرد دلسوز و انقلابی بیفتد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۶۱۷
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha