۰۱-(۱۲)۱۲
 

حجت الاسلام احمد سالک نماینده ادوار مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس به بیان برخی از معیارهای گزینه اصلح برای ریاست جمهوری پرداخت و عنوان کرد: رئیس جهور اصلح باید مردمی باشد، به آینده نگاه کند و عملکردش نیز امیدآفرین و همراه با ارائه طرح هایی باشد که بتواند مشکلات موجود جامعه را مرتفع کند.

 

سالک در ادامه افزود: رئیس جمهوری اصلح است که قدرت پاسخگویی به مجموعه نیازمندی ها و مشکلات کشور را داشته باشد. در مقابل فشار داخلی و خارجی قدرت مقاومت و ایستادگی داشته باشد و برای عدم وابستگی به غرب و تکیه بر مردم و مشارکت آنها برنامه متقن ارائه دهد.

 

وی ادامه داد: دولت آینده باید کارآمد، متخصص و متعهد باشد و قدرت ارتباطات بین المللی او به گونه ای باشد که ملت های جهان بتوانند از برنامه های او الگو بگیرند و بهره ببرند، مانند هدایت های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل استکبار و پشتیبانی از ملت های مظلوم.

 

نماینده ادوار مجلس با اشاره به برخی کارشکنی های داخلی و خارجی برای عدم حضور مردم در انتخابات، مطرح کرد: ایادی استکبار با پمپاژ نومیدی و یاس در فضای مجازی تلاش می کنند تا با ناکارآمد نشان دادن نظام، مردم را از اصل نظام و انقلاب دور و از حضور در انتخابات منصرف کنند، البته مردم تسلیم حرف های شبهه ناک آنها قرار نخواهند گرفت.

 

سالک در پایان با بیان اینکه اهمیت جایگاه انتخابات برای مردم یک جایگاه الهی است، خاطرنشان کرد: هر یک رای در احیای کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تاثیر مستقیم دارد و هر رایی که به یک شخصیت اصلح جامع الاطراف داده شود، در حقیقت رای به اسلام، انقلاب و ولایت است و بر قدرت و اقتدار تشکیلاتی نظام می افزاید.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۵۹۳
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha