۱۳۹۹۱۰۲۳۰۰۰۰۷۵_Test_PhotoN
 

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به آثارمثبت انتخابات در کشور بیان کرد: انتخابات مقبولیت نظام را بالا می برد وهرچه مشارکت افزایش یابد، موجب تولید قدرت بیشتر برای کشور و شکل گیری ایده های جدید برای برون رفت از مشکلات خواهد شد.

 

حاجی دلیگانی درباره چرایی عدم تمایل برخی از افراد برای حضور در انتخابات پیش رو عنوان کرد: عملکرد نامطلوب دولت تدبیر و امید یکی ازعوامل مهمی است که موجب شده برخی تمایلی برای حضور نداشته باشند. اما مردم بدانند عدم شرکت در انتخابات مشکلی را حل نمی کند، بلکه بایستی با حضور فعال در انتخابات خواسته خودشان را بیان کنند و گزینه اصلحی را برای تصدی ریاست جمهوری برگزینند.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا عدم مشارکت مردم در انتخابات آثار منفی به دنبال دارد و به ضرر خودشان خواهد بود. از همین رو این امید و بشارت را به مردم می دهیم که با دولت حزب اللهی و جوانی که با انتخاب خود آنها سرکار خواهد آمد، مجلس نیز تمام ظرفیت های خود را در حمایت از دولت جدید بکار خواهد بست تا بتواند قدم های اساسی برای رفع مشکلات موجود کشور بردارد و موجبات رضایتمندی آنها فراهم شود.

 

حاجی دلیگانی در پایان به معیارهای یک رئیس جمهور اصلح اشاره و تصریح کرد: فردی برای جایگاه ریاست جمهوری اصلح است که شفاف، راستگو و دست پاک باشد. از طرفی اراده و انگیزه کار نیز داشته باشد و برای رسیدگی به امور کشور به صورت شبانه روزی وقت گذارد، به عبارتی خود را وقف کشور کند و قدرت بسیج منابع و بسیج نیروها را هم برای انجام وظایف داشته باشد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۵۹۱
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha