گروه سیاسی تهران پرس؛ در هفتمین روز از تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، تعدادی از داوطلبین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بمنظور ضبط برنامه های تبلیغاتی در رسانه ملی حضور یافتند.
۱۶۸۸۴۳۱۲۳

گروه سیاسی تهران پرس؛ در هفتمین روز از تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، تعدادی از داوطلبین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بمنظور ضبط برنامه های تبلیغاتی در رسانه ملی حضور یافتند.



آیت الله ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بامداد پنجشنبه با حضور در برنامه «ایران ما» شبکه جهانی جام جم با ایرانیان خارج از کشور به گفت‌وگو نشست


رئیسی با بیان اینکه کشور ما کشور انتخاباتی است، گفت: باید کشور بر پاشنه‌ی اجرای قانون باشد و هیچکس تحت هیچ شرایطی حق نداشته باشد قانون را نقض کند؛ با هیچ ارتباطاتی با قدرت و ثروت.


این نامزد ریاست جمهوری با بیان اینکه ما در دوره‌ تحول، در دولت خودمان، محور تحول را عدالت و عدالتخواهی معرفی کرده‌ایم، مطرح کرد: اگر خداوند توفیق داد، بنای ما این است که محور قانون مداری و عدالت مداری که دال مرکزی برنامه ما است، مورد توجه قرار گیرد.



علیرضا زاکانی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تلویزیونی تبلیغاتی اش در جمع خبرنگاران از تامین مسکن برای همه خانوار‌های ایرانی به عنوان وظیفه دولت احتمالی اش سخن گفت.


زاکانی در تشریح این برنامه خود گفت:  «بر همین اساس ما می‌توانیم خانه‌های اسکان موقت را برای زوج‌های جوان و کسانی که مشکلات اقتصادی دارند تامین کنیم تا بتوانند سه تا پنج سال از آن استفاده کنند تا زمینه تامین مسکن برای آن‌ها فراهم شود».


وی افزود: «قطعا برای دهک یک، دو و سه نیز خودمان با اولویت مسکن آن‌ها را تامین می‌کنیم همانطور که خود را مکلف می‌دانیم اشتغالشان را فراهم کنیم و یا اینکه فقر مطلق را از کشور ریشه کن کنیم و بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی تامین اجتماعی فراگیر را داشته باشیم».


زاکانی همچنین با حضور در برنامه «گفتگو با دوربین» شبکه اول سیما، به برنامه‌های تحولی خود ذیل ۴ محور  «اقتصاد و مدیریت»، «اجتماع و فرهنگ»، «سیاست و امنیت» و «سیاست خارجی» اشاره و تاکید کرد: «برای مبارزه با اژدهای هفت سر فساد آمده‌ام و معتقدم ریشه مشکلات کشور در همین‌جاست».



محسن رضایی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در حاشیه ضبط برنامه رادیویی خود اظهار داشت: «دولت ما دولت مردم، اقدام و تحول است و دولتی است که به همه ایرانیان، استان‌ها و اقوام تعلق دارد».


این نامزد ریاست جمهوری به برنامه‌های خود در خصوص ساخت مسکن اشاره مرد و گفت:  « با این اقدام، حداقل سالانه دو میلیون مسکن در کشور ساخته خواهد شد».



عبدالناصر همتی نیز در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما از طرح ملی مسکن و ساخت مسکن استیجاری برای جوانان ازدواج کرده گفت و در این باره اظهار داشت: برنامه دولت من در حوزه مسکن این است که در چهار سال نخست بتوانیم سه میلیون واحد مسکونی را به ویژه برای جوانان احداث کنیم.



سعید جلیلی پس از ضبط برنامه تلویزیونی جلیلی بیان کرد: با توجه به فناوری های جدید ارتباطی و دولت الکترونیک، می‌توان از این سازوکارهای بسیار خوب برای توزیع کالاها استفاده کرد و می‌توان توزیع را به شکلی انجام داد که هم کرامت مردم حفظ شود، هم مصرف کنندگان و تولیدکنندگان لطمه نبیند و هم بازار، وضعیت ثابت و آرامی داشته باشد.


این نامزد ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود  به شورای شهر نیز گریزی زد و عنوان کرد: دولت باید از فرصت شوراهای شهر و شهرداری ها به بهترین شکل استفاده کند و در دولت ما، هماهنگ کردن شوراهای شهر و شهرداری ها با بخش‌های دولتی حتماً دنبال خواهد شد.


سعید جلیلی عصر امروز با حضور در شبکه اختصاصی «جهاد و جهش» در تلوبیون، اظهار داشت:  «اگر دولت و مردم با یکدیگر و کنار هم کار کنند، جهش کشور اتفاق می‌افتد و مردم باید سایه به سایه کارهای دولت را دنبال کنند و اگر دولت کار خوبی انجام داد، آن را تقویت و اگر اشتباهی مرتکب شد، آن را تصحیح کنند».



امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه ضبط برنامه انتخاباتی مطرح کرد: «چیزی که ما به عنوان دولت جوان انقلابی و دولت گام دومی به مردم هدیه می‌کنیم، تغییر رویکرد مدیریت کشور است».


قاضی‌زاده همچنین از تخصیص بسته‌های ویژه معیشتی، اصلاحات قیمت ها، از بین بردن رانت، اصلاح نظام توزیع و کاهش دخالت دولت در فرآیند تولید، واردات و توزیع در صورت پیروزی در انتخابات سخن گفت و بیان کرد: «ما برای تورم، مسکن و خانواده برنامه داریم و حاضریم سر آنها مناظره کنیم».



محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف شبکه دوم سیما در تشریح برنامه‌های خود گفت: «درصد خیلی کمی از مشکلات برای تحریم‌ها است و تحریم‌ها بیشتر کُند کننده است مانع کار بروکراسی‌ها و بلد نبودن کار و خویشاند گرایی‌ها است».


مهرعلیزاده بیان کرد: «ما الان به همه ده دهک کشور یارانه می‌دهیم، در حالی که طبق قانون مجلس باید سه دهک بالایی که نیازی ندارند حذف شوند».


این نامزد ریاست جمهوری تاکید کرد: «برنامه اقتصادی آلمان را در ایران اجرا می‌کنم. تیم‌ دولت‌های قبل یا روسای جمهور ما بلد نبودند این کار را انجام دهند».


مهرعلیزاده تصریح کرد:  «مشی دولت من مشی اصلاح طلبی است، هرکسی دلسوز باشد آگاه باشد و با تمام قدرت برای خدمت به مردم بیاید در دولت من جا دارد و در سازمان‌های زیر نظر دولت جا دارد».



انتهای پیام /الف

کد خبر: ۷۶۱۵
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha