۲ba6414b-eedd-4d50-9fc9-321f3ea0d6ea
ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی تهران پرس با اشاره به اینکه شورای شهر تهران در طول چند سال گذشته نتوانست عملکرد موثری برای شهروندان پایتخت داشته باشد، گفت: متاسفانه شاهد بودیم که بحث های حاشیه ای، در شورای شهر تهران نمود کامل داشت.

وی ادامه داد: به جای اینکه اعضای شورای شهر تهران به عنوان نمایندگان شهروندان تهرانی برای بالا بردن سطح رفاه و زندگی مردم پایتخت تلاش کنند، دستاورد زیادی جز تغییر نام چند خیابان نداشتند و باید نسبت به این موضوع افسوس خورد که چرا باید چنین مسئولانی در شورای شهر باشند.

ابوترابی با بیان اینکه شاهد بی ثبات در مدیریت شهری بوده ایم، افزود: شهروندان تهران در طول این چند سال نتوانستند اثرگذاری تصمیمات شورای شهر تهران را در زندگی شان ببینند و متاسفانه تغییرات ۳ شهردار در این سالها در تهران نشان داد که مدیریت شهری در پایتخت، ثبات ندارد و ستون هایش استحکام کافی را ندارد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خاطر نشان کرد: مردم تهران با هزاران امید به افرادی رای دادند که در پارلمان شهری به فکر حل مشکلات پایتخت باشند اما در طول این سالها، هیچ تصمیم موثری در راستای حل مشکلات مردم تهران دیده نشد و یقینا تغییر نام چند خیابان، گره از مشکلات مردم باز نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان تهران نیاز به مدیران شهری دلسوز و توانمندی دارند که با رصد دقیق، مشکلات پایتخت را شناسایی کرده و در جهت حل این مشکلات قدم بردارند و امیدوارم در شورای شهر بعدی، شاهد انتخاب صحیح از سوی شهروندان تهرانی برای گزینش افرادی برای پارلمان شهری باشیم تا بیش از پیش شاهد پیشرفت و ترقی پایتخت کشورمان با جمعیت میلیونی باشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۵۳۵
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha