Screenshot_۲۰۲۱۰۶۰۲-۰۲۴۶۴۹_Chrome
علی‌رام نورایی بازیگر سریال گاندو در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه تهران پرس گفت: معتقدم باید اجازه داد که مردم با کسب اطلاعات کافی از کاندیداها و بدون نیاز به ایجاد موج، کاملا با دانش، عقل و شعور خودشون کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: به نظر من مردم باید با تحقیق و بررسی سوابق کاندیداها و به دور از توجه به تبلیغات، فرد اصلح را انتخاب کنند.

نورایی با بیان اینکه مردم کشورمان در طول سال های اخیر با مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی دست به گریبان بوده اند، گفت: امیدوارم فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که درد مردم را بفهمند و در راستای حل مشکلات معیشتی مردم قدم بردارد.

وی افزود: آرزو می کنم هر رئیس جمهوری که دغدغه مردمی دارد و به وعده هایی که سر می دهد عمل خواهد کرد، سکان هدایت قوه مجریه را به دست بگیرد و صادقانه و شفاف با مردم سخن بگوید و به دور از هر گونه دروغ، در راستای پیشرفت و سعادت کشورمان قدم بردارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: مردم در طول سال های گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی، سختی های زیادی را تحمل کرده اند اما همچنان صبورند و باید قدردان این مردم بود و در راستای بهبود شرایط زندگی این عزیزان تلاش کرد.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان یک شهروند از این کشور، حق رای دارم و دوست دارم در سرنوشت کشورم اثرگذار باشم و دوست دارم به مسئولیت اجتماعی خودم عمل کنم و امیدوارم مردم هم در قبال مسئولیت اجتماعی خودشان، مسئولانه تر عمل کند.

نورایی افزود: امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه ایران باشیم و مردم دیگر تحت فشار اقتصادی نباشند و رئیس جمهوری که برسر کار می آید، فقط خدمت به مردم را سرلوحه کارش قرار دهد و صادقانه در راستای ترقی کشور قدم بردارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۵۳۴
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha