۳۵۵
حلیمه سعیدی بازیگر سریال ترش و شیرین در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات به منزله اهمیت به سرنوشت کشور است، گفت: بنده تا به امروز در تمام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شرکت کرده ام و رای داده ام چرا که معتقدم برای سرنوشت کشورم باید سهیم باشم چون مملکت ماست و ما باید تعیین کنیم که چه فردی رای امور به عنوان نماینده مجلس و یا رئیس جمهور باید قرار بگیرد.

وی خطاب به افرادی که مدام در شبکه های اجتماعی مدام در تلاشند که مردم را از رای دادن سرد و منصرف کنند، گفت: یقینا اگر کشور ما استقلال نداشت امروز این دشمن بود که باید برای سرنوشت میلیون ها ایرانی تعیین تکلیف می کرد و واقعا فردی که معتقد به رای دادن نیست، معرفت ندارد و باید با بررسی رزومه کاندیداها، فردی را انتخاب کند که می داند برای آینده کشور موثر است.

رئیس جمهور باید دست دلالان را از کشور قطع کند

سعیدی افزود: کاندیداها وعده های خودشان را سر می دهند و در نهایت یک نفر را انتخاب می کنیم و به او رای می دهیم و اگر به وعده هایش عمل کرد، نزد خدا و بنده خدا عزیز می شود و اگر بر خلاف وعده هایش عمل کند، این خودش است که اعتبارش را در میان مردم از دست می دهد و خودش ضررش را خواهد کشید.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید بداند که اگر با خدا باشد، پادشاهی می کند و اگر بی خدا باشد، نزد مردم هیچ ارزشی نخواهد داشت و ما وظیفه خودمان می دانیم و برای آینده کشورمان رای می دهیم و بعد از این، وظیفه اوست که مشکلات کشور را بررسی و رفع کند.

وی با بیان اینکه دلالان حرف اول در کشور را می زنند و رئیس جمهور آینده باید با آن مقابله کند، تصریح کرد: مبارزه با فساد باید در اولویت برنامه های رئیس جمهور آینده کشورمان باشد و در حال حاضر می بینیم که محصول کشاورزی با قیمت ارزان خریداری می شود و در بازار به واسطه دلالان، با قیمت گران به دست مردم می رسد و این چرخه اصلا صحیح نیست و باید فکری به حال مردم و کشاورز کرد.

وظیفه خودم می دانم که رای دهم

سعیدی اضافه کرد: اگر چند نفر از این مفسدان کلان دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند، یقینا درس عبرتی برای دیگران خواهد شد که از این اشتباهات انجام ندهند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه انتخابات را باید جدی گرفت، گفت: بر خودم وظیفه می دانم که به همه مردم کشورم اعلام کنم که در این انتخابات حضور موثری داشته باشند و به فردی رای دهند که می دانند اینده بهتری برای کشورمان خواهد ساخت و یقینا اگر مراسم و تجمعی بود، دوست داشتم این نکته را پشت تریبون به همه مردم اعلام کنم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۵۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha