۲۰۲۱۰۶۰۱_۱۰۵۴۵۵
به گزارش خبرنگار سیاسی تهران پرس، علیرضا احمدی، رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هر خانه یک ستاد ، سید ابراهیم رئیسی در  نشست خبری این نهضت که صبح امروز به میزبانی خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: آقای رئیسی پس از ثبت نام انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هر خانه یک ایرانی به عنوان ستاد ایشان باشد.

وی افزود: هر کاندیدا در عرصه انتخابات دیدگاهی دارد، دیدگاه آقای رئیسی تمامی مردم را به سوی شرکت انتخابات سوی می دهد.

رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هر خانه یک ستاد ، سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه یک رای هم در اداره کشور موثر است، گفت: آقای رئیسی به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کرده اند، با توجه به اینکه ایشان قاضی قضات هستند این امر طبیعی است که یک قاضی متعلق به یک جریان سیاسی نیست.

احمدی ادامه داد: ستادها کالبدی هستند که نیازمند یک نهضت بود، این نهضت با اجازه آقای رئیسی ایجاد شد و در سراسر کشور در حال شکل گیری است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید تمامی مردم را فارغ از دیدگاه های سیاسی ببینیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از کارهای آقای رئیسی در قوه قضائیه وظیفه دولت بود، اما ایشان دغدغه مردم را داشتند و بسیاری از کارخانه ها با همت ایشان دوباره شروع به کار کرد‌.

رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هر خانه یک ستاد ، سید ابراهیم رئیسی گفت: در این دوره از انتخابات همدلی، صمیمیت و انسجام بین مردم مهم است، امروز بحث معیشت و اقتصاد مردم مطرح است و باید افراد با برنامه وارد عرصه شوند.

احمدی گفت: داوطلبان حضور در این نهضت می توانند در سامانه ثبت نام کنند، پس از آن کارت هویتی برای صاحب آن ستاد ایجاد می شود. شورای مرکزی استان ها ۱۵ نفر اعم از نمایندگان مجلس و... حضور دارند.

وی گفت: در هر شهرستان شورای ۷ نفره حضور دارند، در هر شهر نیز ۵ نفر به عنوان شورای مرکزی بخش حضور دارند. در کلانشهر ها ۱۵ نفر در شورای مرکزی سیاست های نهضت را عملیاتی خواهند کرد.

رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هر خانه یک ستاد ، سید ابراهیم رئیسی اظهار ‌کرد: این نهضت منشوری بر اساس خواستگاه مقام معظم رهبری ایجاد کرده است، در این منشور به مباحث اخلاقی تاکید شده است.

وی گفت: عملیات انتخابات، عملیات مقدسی است. نباید دراین عرصه اجازه هیچ تنشی شود. مسیر نهضت بر اساس اخلاق مداری است و حق هیچگونه بی اخلاقی نسبت به دیگر کاندیدها و تجمل‌گرایی را ندارند.

احمدی اذعان کرد: ایشان به دنبال اینکه به هر قیمتی رئیس جمهور بشوند نیستند، آقای رئیسی در دوره قبلی نیز با وجود اینکه رئیس قوه قضائیه بودند، لکه سیاهی از عملکرد هیج فردی را بیان نکردند.

وی ادامه داد: آقای رئیسی بر این باورند که اعتراف ایشات با مردم است، این مردم هستند که می توانند مشکلات خود را حل کنند.

احمدی اظهار کرد: اقتدار خود را با کدخداها وابسته کردیم و از همین رو سیاست خارجی کشور با مشکلات زیادی مواجه شد، آقای  رئیسی در حوزه سیاست خارجی برنامه های ویژه ای دارند اما باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که در ابتدا باید سیاست داخلی خود را قوی تر و پررنگ تر کنیم.

رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هر خانه یک ستاد ، سید ابراهیم رئیسی گفت: هر زمانی که در حوزه سیاست داخلی قوت داشتیم در بعد سیاست های خارجی نیز دستاوردهای خوبی به دست آورده ایم. آقای رئیسی اشراف کامل بر قوه مقننه و قوه مجریه دارد.

احمدی اظهار کرد: در حوزه تولید محتوا در این نهضت توسط جوانان انقلابی با اخلاص بدون اخذ هیچ وجهی به صورت خودجوش کار می کنند . نه آقای رئیسی و نه سرمایه گذاری در این عرصه ریالی خرج نکردند.

وی ادامه داد: امروز تیم تولید محتوا و رسانه ای نهضت به صورت منظم کار می کنند . ۶۰ کمیته ملی در این نهضت وجود دارد که این کمیته ها با توجه به مشکلات مردم کار می کنند‌ یکی از این کمیته ها، کمینه کارآفرینی هستند که در آینده هر خانه یک شغلی ایجاد کند.

رییس شورای عالی استان ها اظهار کرد: دولت باید زمینه ایجاد شغل را راه اندازی کند . در کمیته اقتصاد افراد متعهد می شوند برای مردم شغل ایجاد کنند.

وی گفت: مردم از اقشار مختلف و در همه حوزه ها ضامن شده اند، آقای رئیسی خالصانه گفتند من متعلق مردم هستم. من به آینده خوش بین هستم، اخلاص حرف اول را میزند.

رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هر خانه یک ستاد ، سید ابراهیم رئیسی در خصوص سامانه نهضت گفت: این سامانه برای مردم است در این سامانه بخش های مختلفی وجود دارد که مردم می توانند گزارش عملکرد خود را در این سامانه بازگذاری کند. اپلیکیشن این سامانه نیز تهیه شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۵۰۴
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha